Airport!

God torsdag leserne mine, nå nærmer det seg helg – hurra!! Solen skinner, og alt er så bra. Tralalala. Jeg for min egen del sitter på Gardermoen og venter på flyet hjem. Gleder meg til å komme til Ålesund igjen, til Rolf Ivar, leiligheten, venner og familie. Men kjenner at det var litt trist å forlate Oslo også… I guess that’s a good thing. Hadde vært verre om jeg ikke trivdes og ville hjem hele tiden. Jeg liker Oslo jeg. Godt. Blir litt mørke bilder fortiden. Blitsen vil ikke være på lag. Cardigan, t-shirt & veske BIK BOK // Levis’s shorts Urban Outfitters // Sko Jeffrey Campbell. Jeg skal hjem og jobbe litt for AMFI Moa, og så var det ikke en dum ting og legge det til en helg, two in one ikke sant. Tilbake til Oslo neste uke engang. Jeg må jo snart ha innflyttningsfest! Juhu! Ikveld blir det kvalitetstid i heimen, med god middag, film og kos. Blir rart og komme til leiligheten hjemme tror jeg, men godt også!! Det var noen av dere som ønsket at jeg filmet leiligheten min istedet for å legge ut bilder, og det har jeg gjort! Skal bare se om jeg får til å legge den ut først. Kløna! Ha en herlig dag! :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg