Add some yellow to your life!

Annonse – blusen er sponset

Sol i Oslo, og da får jeg lyst å bruke farger! I går hadde jeg shoot av kjøkkenet mitt hjemme, og følte for å adde en dash med en deilig glad-farge til bildene hvor jeg skulle være med, nemlig gul! Stylisten hadde med seg fine og vårlige blomster og hele leiligheten hadde en helt spesiell vår stemning over seg i går, så deilig!

Om bestemoren min hadde levd, hadde hun kalt meg “bordost” på bildet over, haha! Hørt det uttrykket?! Ler! Bordost er tydeligvis når man sitter på bordet, eller i dette tilfellet kjøkkenbenken.. Morsomt. De eldre har så mange søte uttrykk!

Bluse fra You & I på Aker Brygge, merket er Neo  Noir og blusen kommer inn om noen uker. Finnes skjørt til også! Supersøtt sett ♥ Buksen er fra Billie & Me

Håper livet smiler, og at dagen er fin! Husk at farger gjør noe med humøret, hihi!

13 kommentarer
    1. Min mormor kalte også oss barnebarn for bordoster når vi satt på bordet. Har ikke tenkt på det på årevis, koselig å bli påminnet om det.

      Ha en fin dag i solen!

    2. Du er bare så utrolig vakker Lene,både innsiden og utsiden,du stråler!!:)Ha en Nydelig Dag!:)Klem til deg:)

      1. Åh, GURO! Tusen takk, så utrolig hyggelig :-* Snill du er! God klem og ha en finfin uke! 🙂 <3

    3. Så fin bluse:) Jeg lurte på om du kunne prøve å forklare nøyaktig hvor den You & I butikken på Aker brygge ligger. Jeg har leitet, til og med GPS, men kan ikke finne den. Ligger den litt gjemt?

    4. Bordost ble jeg også kalt når jeg var lita og nå kaller jeg jenta mi på 5 år det når hun klatrer på bordet 😛 Artig uttrykk 🙂

    5. Åh, mamma kalte meg for bordost også, da jeg var liten. Hun er jo fra naboøya di, så er nok derfor de sier det samme. Sier det til bonuskid’en også, når han sitter på kjøkkenbenken, er absolutt et koselig uttrykk jeg vil ha med meg videre 🙂

    6. Mamma og bestemor kaller pus for bordost når han ligger å mesker seg i sola på spisestuebordet. Veldig koselig å bli påminnet dette ordet! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg