ACNE pistols

I skrivende stund monterer vi opp lameller i heimen. Og det er ikke barebare! Lamellene i seg selv er jo enkle, men når vi må kutte til skinnene tar det ufattelig mye tid.. Men fint blir det jo! ♥ Kom hjem til ferdig montert kjøkkenvifte, Gard overrasket meg. Og det ble råstilig! Den henger så fint rett under taket over kjøkkenøyen- kun 20 cm fra taket. Vi ønsket en litt “lav” vifte, slik den ikke skulle ta hele kjøkkenet. Så nå har vi fått DEN belysningen her inne. Digg! Gleder meg allerede til å lage middag ikveld ♥ Her kommer dagens antrekk i “solnedgang” hihi.. Eller ihvertfall i nydelig lys fra himmelen bak. Snek til meg noen ACNE pistols i beige idag også, så fine! Topp, tights & hvit cardigan BIK BOK / Sko ACNE / Skjerf Cubus / Veske Primark / Cardigan By Malene Birger Her er vi på takterrassen hvor vi bor, ser faktisk rett over til hvor jeg bodde før også. Også er jo utsikten så fin! Gleder meg til å ta i bruk denne til sommeren igjen.. 
Håper dere har en deilig kveld, jeg må fungere igjen – og hjelpe min kjære med lamellene. Skrives imorgentidlig, da skal jeg ha min kjære bestis Helen på frokostbesøk! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg