ACNE fall

Jippi – HELG! Det innebærer mer tid til oppussing, middag med venner, innflyttningsfest og KOS! Helgen er godt motatt i Oslo, for her er det nemlig knall blå himmel og utrolig vakkert. Blir så glad! Nyte høsten mens vi kan. Og i den anledning feirer jeg med å ha på meg det fineste skjerfet i den friskeste fargen.

Skjerfet er fra ACNE / Cardigan ACNE / Tights BIK BOK / Veske Carla Sade / Briller LeSpecs Har lett etter dette skjerfet lenge, og plutselig hadde de fått det inn på ACNE i sidegaten til Karl Johan. De hadde det i lyseblått, off-white og massevis av andre farger. Dog ikke så mange igjen desverre, men løøøøp om dere vil ha fatt i. Kan jo anbefale å kjøpe på nett også, de har det der tror jeg. Goodies, goodies ♥

Kamelfarge er så fint til høsten. Fikk sikret meg den grå cardiganen jeg har på meg idag også, ville egentlig ha den lange versjonen- men den kommer ikke inn igjen i år! Men, den korte er jo superfin den også.. Rart hvor mye glede disse plaggene gir. Har ikke brydd meg så mye om merker og dyre klær før, men det gjør noe med deg altså, når man først har fått de på. Men jeg er jo glad i alle klærne mine jeg da, uansett om de koster 50,- eller 5000,- Det viktigste er at man liker det! Hvilke herlige planer har dere for høsthelgen? GOD KLEM!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg