Acai Bowl

Jeg er en av de som absolutt ELSKER Acai Bowls! Og det er jeg vel ikke alene om tenker jeg … ♥ Det er uansett veldig digg å lage bowls hjemme. Man kan leke seg med alt av toppinger og bare nyte! Jeg har kjøpt acai puré hos Røtter her på Frogner. Sånt finner man sikkert litt overalt bare man leter litt. Jeg fikk tips av en her inne at jeg faktisk hadde det som skulle til et par meter borti gata, så takk!

Idag våknet jeg av meg selv klokken 06! Synes det er så deilig å starte dagen med jobb da, i stedet for å sove litt til. Startet deretter dagen ved å ta meg en tur til grønnsaksforhandleren,  og kjøpte helt ferske bær. De holdt på å pakke bærene ut da jeg kom, så de var superfreshe! Jordbær, blåbær og bringebær.

Himmel av deiligheter. Å gå på sånne ute i gatene må være noe av det koseligste jeg vet ♥

En favoritt ♥

Det er så enkelt å lage Acai hjemme når når man først har puréen, da kan man bare bestemme seg for hvilken topping man vil ha. Og kombinasjonene er jo utallige!  Idag ble det altså de bærene kombinert med kokosflak, og en utrolig god cacao-crunch (som også er fra Røtter) ♥ Denne er veldig god, og et godt alternativ om du vil lage deg bowl hjemme. Ellers så har jeg jo en del andre toppinger jeg skal kose meg med fremover. Om det er noen som har en utover det vanlige GOD oppskrift, del i vei ♥

Ønsker dere en fin torsdag. Herlighet – i morgen drar jeg til Geilo for Skarverennet!! Det er litt sykt kjenner jeg, ha ha.. Men jeg gleder meg VERRE! Wiii! Håper å se noen av dere i sporet!

4 kommentarer
    1. Hva bruker du i selve acaibowlen altså smoothien eller hva man skal kalle den utenom pureen? Jeg ser oppskrifter med frosne bær, frosne bananer, melk, juice, kokosmelk, mandelmelk etc., men du har kanskje en favoritt å dele?

        1. De oppskriftene jeg har sett blander ferdig acaipure med andre ting som de jeg nevnte over. Det er også det de ofte gjøre på steder som the Juicery. Der har de acaibær i form av puree, jordbær, banan og kokosmelk pluss stevia i basen. Men du bruker altså bare selve pureen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg