Abstrakt på veggene

Annonse i samarbeid med Desenio / ved å bruke kode ORVIK40 så får dere hele 40% rabatt på posters mellom 26-28 november. (Koden gjelder ikke handpicked, rammer eller personlige posters)


Nå har jeg endelig (!) makket meg til å få opp fine fine posters på veggene. Det gjorde så mye med stuen, og jeg elsker det. Jeg var litt usikker på hva slags utrykk og feeling jeg ønsket på veggen – men fant raskt ut at jeg synes abstrakte posters passer best inn her hos meg. Jeg gikk også for basic farger som går til leiligheten og synes det ble en lekker miks til sofaen, pampas-stråene og resten av møblementet. Veldig happy altså ♥

Her skal dere få se hvordan resultatet ble :

Jeg ønsket å bygge veggen litt tilfeldig, men likevel passe på at det er en slags symmetri likevel på ett vis. Det ble to store bilder, to mellomstore, ett litt mindre og et veldig lite. Holdt på lenge for å få det akkurat slik jeg ville, sånt krever tid – men jeg elsker å dille med sånt. Sånne type prosjekter er litt terapi for meg ♥

Om dere er usikker på hvordan dere ønsker å bygge veggen, har Desenio en egen byggevegg-side her. Den er superfin å bruke, så får man i hvertfall en liten pekepinn på hvordan det vil se ut sammen.

Her kommer link til alle mine bilder fra øverst til venstre først ♥ Og rammene jeg har er matt metal svart, elsker de!

Bilde nummer én

Bilde nummer to

Bilde nummer tre

Bilde nummer fire

Bilde nummer fem

Bilde nummer seks

 

Ikke glem at mellom 26-28 november får dere 40% på alle posters ved å bruke kode Orvik40. 

Hva synes dere om resultatet? ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg