A yellow dress

God morgen mine kjære lesere. Mange av dere har sikkert allerede begynt på sommerferien, og det regner jeg med dere nyter for fullt? Herlig å være ferdig med alt av prøver, innleveringer og eksamener? Jeg husker når jeg gikk på skolen (høres ut som en evighet siden) jeg satte så stor pris på sommerferien. Den er virkelig hellig. Litt annerledes når man jobber, men en ferie blir alltid satt pris på. – Hvilke planer har dere for sommeren forresten? Blir litt nyskjerrig jeg.. Vi har faktisk nettopp våknet her i heimen, var en tur ute igår – så da unte vi oss og sove litt ekstra lenge. Gårsdagen brukte vi til å være sammen med gode venner, vi ble bedt opp til Lene og samboeren – de har forsåvidt den nydeligste utsikten dere kan tenke dere. Der satt vi og skravlet ute på terrassen, ut i de sene nattetimer. Etterhvert ble det en liten tur på byen, noe som jeg forsåvidt kunne vært foruten. Synes det er mye koseligere og sitte hjemme hos noen. Man blir liksom litt “splittet” så snart man drar ut.. Men, det er jo også kjekt da, for man møter jo mye kjentfolk! Idag får vi forresten besøk! Det har jeg glemt og fortelle. Av en liten nydelig skapning, som skal bo her hos oss i en hel måned. ÅÅh, som jeg gleder meg til det! Lille Bella (hunden vår) kommer for å bo hos oss. Pappa og dem skal til Italia, og da trenger voffsen hundebarnevakt. Og det ærefulle oppdraget har jeg og min søster fått, jippi! Så nå har jeg faktisk en liten motivasjon til å komme meg ut og gå/jogge om dagene. Gårsdagens kjole er fra H&M (Fant den i Oslo) Elsker fargen på den. Den er så fresh! Fikk meg forresten et nytt “belte” igår i Det Nye. Akkurat et sånt jeg trengte! Sko fra Jeffrey Campbell. Idag er det litt sånn lurevær ute, og det er så kjedelig. Jeg vil så gjerne at det skal være SOL. Vil ligge ute og sole meg, og grille utover dagen.Skyer, skyer gå vekk.. Håper dere nyter søndagen, og at dere har strålende vær der hvor dere er. Og ps… Jeg holder på og jobbe med salgsbloggen! Håper jeg får den ferdig til senere idag! Iiiih. Nytt innlegg for blogit er ute – dere kan lese det HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg