Å vise at vi står sammen

“22.07.2011 I shed a tear for everyone in fear, for everyone who lost a friend or someone dear. Many,many angels left earth that day, we will always love them and thats why i say: Let us pray, let them hear the words we’re sayin, let them know that we still love them and that we will meet again someday. Let us pray, for everyone who struggles, for everyone who fights for their life.Let us pray. The world is in sorrow, because we wake up tomorrow, and this is still reality. Now all we can do is stand strong, together in humanity.

Let us pray! – Av Ida-Mari Mikalsen. 24.07.2011″
Jeg synes dette var så fint, så jeg ville vise det til dere. En av dere blogg lesere sendte det til meg.
Idag skal jeg gå fakkeltog, for å vise at jeg bryr meg. Jeg håper og tror resten av Norge også kommer til å gjøre det.   Jeg håper dere har det bra, under omstendighetene.Vit at jeg bryr meg om dere.
   
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg