A spa kind of saturday

NYT ♥ Alle fortjener en sånn dag innimellom.

Hei dere godinger, og riktig god søndag ♥ Vi tok en rolig lørdagskveld igår, noe som resulterte i en 3,5 timers søndagstur i friskluft på Vettakollen og rundt om i området deri dag. Kom nettopp inn døren, og skal hive i oss noe lunsj. Viser bilder fra turen senere.  Igår var jeg som sagt på spa på Artesia med bestis Helen, så gøy og kunne gi en sånn type gave, en opplevelse og deilig avslapping som hun kan ha i minne. Vi hadde det utrolig hyggelig. Begge fikk 60 min massasje, jeg fikk blant annet myknet opp ryggen min som har vært utrolig spent denne uken pga mye stress, så det var veldig deilig. Fikk svømt litt og tatt boblebad- så når jeg kom hjem i 6 tiden, var det eneste som fristet hjemmekveld. Koste oss med biff, rødt i glasset, og Skal vi danse på tv.  Bikinioverdelen er fra Victoria Secret, underdelen fra Calzedonia ♥

Om vi koste oss her? Ja, godt for kropp og sjel. 

Hva gjorde dere igår? Så dere på Caroline og de andre flinke i Skal vi danse kanskje? Senere idag skal jeg hive meg irundt med litt søndagsbakst, og vil selvfølgelig dele oppskriften med dere. Så lyst på noe bakst idag, mmmmm ♥  (Behandlingen min er sponset)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg