Å sove vekk halve dagen…

… Er ikke bra! Æsj, blir helt stresset jeg, våknet kl 13.30!! Jeg pleier aldri sove så lenge, for meg er det om å gjøre og stå opp tidligst mulig, for å få det meste ut av fridagen. Men, det er nok jetlaget som har tatt oss, hehe.

I går hadde vi det super koselig, ble ikke byen på oss. Vi hadde alt for mye og snakke om, så vi ble sittende litt utover natta. Kjempe kjekt. Når jentene dro, fikk jeg shinet leiligheten og spist nydelig nattmat, så det forklarer vel hvorfor jeg sov så innmari godt.

Meen, i dag kjenner jeg at jeg savner Mexico skikkelig, åhh vil tilbake!! Det var så fantastisk å være der, bare avslapping hver eneste dag… Herlig.

Ja, hva er det ikke og savne liksom? Skulle ønske vi kunne være der en måned til, minst! Hehe.

Veldig mange av dere lurer på hva vi betalte for turen, hvilke reiseselskap, flyrute, hotell osv. Så her får dere en liten oppsummering.

-Denne gangen bestillte vi med Apollo. (Startour har også Mexico.) I fjor reiste vi på "egenhånd," synes begge delene var veldig greit.

-Hotellet vi bodde på heter RIU Playacar, og er all inclusive. (Da spiser og drikker man ALT man vil, HELE dagen!)

-For turen betalte vi 32.000. Og det er ikke dyrt, spesiellt ikke når man kan spise og drikke så mye man vil hele ferien.

-Vi fløy fra Oslo til Frankfurt (Som tar ca 2 timer.) Så ventet vi noen timer i Frankfurt, deretter tok vi fly fra Frankfurt til Cancun. Som tok 10,5 t. Vi fløy med Lufthansa. Veldig bra flyselskap.

-Hotellet lå i Playacar, som er ca 5 minutter med taxi (koster 25 kr) unna Playa Del Carmen.

-Playacar er et veldig trygt hotellstrøk, hvor det ligger 16-20 hoteller bortover en nydelig strandlinje. Det står sikkerhetsvakter og passer på hvilke biler som kommer inn i området, så det er ikke noe tull. Alle hotellene hadde også sikkerhetsvakter, så veldig fint og trygt strøk. Vi likte oss kjempe godt der.

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på? Har dere noen spm, så er det bare og spørre. Tenkte jeg kunne lage ett innlegg om forskjellige andre ting også en dag, Tulum Cozumel, Playa Del Carmen osv..

Ha en finfin søndag, det skal jeg, for nå skal jeg ut i SOOOLA!


Hehe .. Raringeen.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg