A sneekpeak for tomorrow

Kolleksjonen får dere kjøpt hos byleneorvik.com – og faktisk her inne på bloggen gjennom lenker og bilder imorgen klokken 10.00 ♥ Det er ganske mye volum på nett ift sist gang, så jeg håper de fleste av dere får sikret seg godbiter fra kolleksjonen.

Skjermbilde 2015-04-16 kl. 12.28.24 1Skjermbilde 2015-04-16 kl. 12.31.05 Skjermbilde 2015-04-16 kl. 12.31.41Jeg har lagt ut hele kolleksjonen, med priser på byleneorvik idag – og dere kan ta en liten sneekpeak her ♥

Kommer til å legge ut et innlegg imorgentidlig rundt 07-08, slik det er enkelt for dere å handle fra lenker på bloggen også. Så har dere liksom flere steder dere kan få tak i kolleksjonen på!

Og husk – handler dere over 600,- får dere GRATIS frakt ♥

29 kommentarer
    1. Hvordan er str på klærne? Og hvilken str bruker du i toppene, bukse og body? 🙂 Gratulerer med en fantastisk kolleksjon 🙂

    2. Kan du si hvilken størrelse du har på deg i badedraktene på bildene? Det gjør det litt lettere for oss som må handle via nettet imorgen 🙂 Er omtrent på størrelse med deg på… alle måter 😛 Kjempefin kolleksjon du har laget!

    3. Jeg hadde skikkelig mareritt inatt å drømte at den skinnbuksen fra kolleksjonen din kostet 1600 kr! :O Haha herregud! Ble litt letta når jeg så at den ikke var så dyr 😀 krysser fingrene for at jeg får tak i den imorgen!! 😀

    4. Hei Lenemor 🙂 Kjempefin kolleksjon! Har lyst å sikre meg et par godbiter imorgen, men lurte litt på hvordan du vil si plaggene er i str? Maxikjolen med ermet for eksempel.. Er den “stram i stoffet, eller er det, litt å gå på”Klem fra Sanne

    5. Gratulerer såååå mye med ny kleskolleksjon 🙂 Så mye fint og så gøy å følge bloggen din med mange fine bilder 🙂 Stå på flinke deg :-))

    6. Lurer på om kolleksjonen bare kommer i utvalgte butikker eller om den er tilgjengelig imorgen i alle Bikbok butikker landet over?:)

    7. Kan du returnere varene hvis jeg handler på bikbik sin nettside, og evnt bytte i butikk der kolleksjonen selges? Som du kan gjøre med ting du handler på nett vanligvis:-)

    8. Synes du plaggene var dyre?? IIK, jeg synes ikke det er dyrt i det hele tatt. Det dyreste plagget er på 599 bare, og det synes jeg er veldig overkommelig. Men hyggelig du synes den er fin da 🙂

    9. Hei!Ville bare si at kolleksjonen din er helt fantastisk, kjøpte nesten halve kolleksjonen jeg, UPS! 🙂 Var både på førlanseringen på Strømmen og på Karl Johan. Måtte sikre meg det hvite og gråe skinnskjørtet!!

    10. Vet du om butikkene som har hatt førlansering får påfyll til i morgen? 🙂 Håper å få sikret meg noe!! <3

    11. Lene! Du ser så stunning ut i alt du går med, spesielt fra kolleksjonen din<3 Var på strømmen åpningen og kjøpte scuba settet i hvit men fikk mersmak! Må ha mere fra kolleksjonen din i morgen på nett! Dessuten må jeg si at du virker som en supersøt og hyggelig jente:-) Ville så gjerne si hei og gi deg en klem, hihi!

    12. Lene! For en nydelig kolleksjon du har laget! Herregud, du er bare helt RÅ! <3 Bare lurte på om butikkene og nettbutikken får varepåfylling? Slik at hvis jeg ikke greier å sikre meg skinnbuksen *siklesikle* som jeg bare MÅ ha klokken 10 i dag så kommer det kanskje en ny sjangse? *værsåsnill* 🙂 St på videre, flinke Lene! Jeg heier masse på deg! <3

    13. Hei Lene. Da har jeg sikret meg den lyse skinnbuksa!! Utrolig fin!! Stod opp tidlig for å få tak i den, hehe meg og min venninne følte oss litt teite i den køen 😛 Men uansett, skal ha på meg den i helga med litt vin i glasset, gleder meg! Syns koleksjonen din var fantastisk!! Håper du kommer ut med fler! 😀 Jeg bruker enda det sorte skinnskjørtet fra forrige koleksjonen din, og er super fornøyd! Så takk! God helg!! <3

    14. Utrolig trist at alt blir så fort utsolgt.. Var på jobb i dag, og når jeg kom hjem så var alt det jeg ville ha utsolgt :-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg