A SCHOLL VIDEO

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke Envii – Veske Alexander Wang – Tights Shein – Skjorte Bik Bok

Green it is! Jeg har fått fullstendig oppheng i grønt, svart og blått i det siste? Har jeg fått feber? Alle dere vet jo at jeg helst bruker lyse farger, hehe.. Men jeg må si at jeg virkelig elsker disse fargene også, så fine til høsten og litt mer klassisk og rocka. Fint å kombinere et par skinntights med en enkel skjorte og en pelsjakke synes jeg. Både til hverdags og fest. Boots eller støveletter til hverdags og pumps til fest, middag eller event.

Apropos event – dere husker vel at jeg, ett knippe bloggere og venninner hadde en kveld med Scholl? Jeg har nemlig en liten videosnutt å dele med dere i den forbindelse. En ordentlig hyggelig kveld, med god mat, kos, latter – ooog testing at gode nye gelésåler fra Scholl. Perfekte å bruke til hverdagen og til de som står mye på jobb. Les mer om sålene her. Håper dere liker videoen ♥

Fin kveld!

4 kommentarer
    1. Du er ei utrolig nydelig jente lene:) ha ei fin tid fremover nå mot jul:) du er jo så glad i julen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg