A pop of red for the weekend

Så enkelt, rød for å sette litt farge på tilværelsen. Jeg elsker rødt og spesielt den rødfargen som popper litt ekstra. Mamma har alltid sagt det er min beste farge, vet ikke helt med det – MEN det er ihvertfall en superfresh farge. Et svart antrekk med en jakke som popper. Denne kan man ha åpen, eller med et belte i livet. Fin til hverdag og fest, også er det jo litt business så den passer fint om man må kle seg ekstra fint på jobben også ♥ Ser for meg den er veldig fin til en hvit skjorte under også. Klarte ikke dy meg og måtte “over-matche” det hele med knall røde øredobber


Jakken er fra Zara – Øredobber HM- Tights Bik Bok – Veske Chanel – Topp Berskha og de skjønne ballongene er fra Festlige Ting

Ønsker dere en riktig god helg ♥ Og takk for all den gode støtten i innlegget “Men, ærlig talt” det betyr mye, både for meg og andre! Skal få svart dere på kommentarene etterhvert også, det går bare litt i ett med leilighet og flytting disse dagene!

  

17 kommentarer
    1. Synes du har så mange fine og inspirerende antrekk på bloggen for tiden Lene! Henter masse inspirasjon i antrekkene dine 🙂

      1. Hei! Takk 🙂 Ja, jeg har i en del for å få volum i det <3 Litt usikker på hvor mye :-* 1-2 pakker! Klem

    2. Jeg pleier vanligvis ikke å kommentere på bloggen din selv om jeg leser den fast, men jeg MÅ si det: du har en helt SINNSYKT fin instafeed og blogg om dagen og du ser sykt bra ut!! Ha en fin helg videre! 🙂

    3. Hei Lene 🙂 Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men jeg lurer på om du har tips til en god lørdagsmiddag? Du er så flink til å lage “kosemiddager”, så jeg tenkte å høre om tips. Oppskrifter er forresten noe jeg håper du legger mer ut av på bloggen i fremtiden 🙂

      God helg til deg!

      1. Hei Kathrin! Åå kosemiddager <3 Lammestek med hjemmelaget rødvinssaus, fløtegratinerte poteter og rotgrønnsaker hadde jeg satset på om jeg var der, med timian og rosmarin. Perfekt helgemat <3 YES <3 Klem og mat kommer det mer av! Vlogs feks :-*

    4. Hei Lene. Først og fremst så digger jeg bloggen din.
      Har noen spørsmål angående tape extensions. Hvilken erfaring har du med det? Bruker du mye tid på å stelle håret?

    5. Hei
      Har du noen gang vurdert å bo i en storby aka NY ? Siden du kan jobbe fra hele verden med bloggen ?
      Liker veldig godt bloggen

    6. HeiFikk bare så lyst å gi deg et godt råd /mening om det å håndtere nettrollene det virker som har påvirket deg en stund hvis jeg kan. Ikke gi dem oppmerksomhet ikke lag lange innlegg om dem. Lev livet ditt og kos deg!!!Du er ei flott jente og du behøver absolutt ikke skrive noen som helst forsvarstaler av noen art!
      Stå på Lene

    7. Gleder meg sånn til å se den nye leiligheten din!! Håper å få se mye av den framover 😀 Ha en fin kveld vakre deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg