A new hair cut

Sponset behandling
OLYMPUS DIGITAL CAMERAChop, chop, chop it off! Igår turte jeg å klippe meg enda kortere, i tillegg ble jeg enda lysere og kaldere i fargen! Hva synes dere? 

PC075033OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJeans Bik Bok – Jakke Janni Delér for Nelly – Sko her – Genser Gina Tricot – Veske Alexander Wang


Jaggu var hu’ tøff nok til å klippe av seg håret eeenda litt mer enn sist. Var litt usikker på om jeg skulle la det vokse, eller gå kortere. Jeg og Elisabeth fant ut av vi skulle klippe det litt mer, så kan jeg heller spare frem mot sommeren.. Kanskje. Er jo veldig glad i denne lengden altså, det må jeg få sagt.. Håret er så sunt, friskt og tykt! I tillegg er jeg SUPER happy med den nye fargen jeg har fått! Litt mørkere i bunnen og lysere i lengdene, blir så fint spill når jeg krøller, og lager bevegelse i det. Elisabeth valgte kalde farger til meg denne gangen, og det er absolutt det jeg trives best med. Må bare få takke snille, gode Elisabeth som alltid gjør meg så fornøyd! Tusen takk ♥ Hun er tilbake i full jobb nå, etter skolegang, så det er bare å bestille time hos henne : 22696153. Elisabeth Enger er dama dere skal spørre etter, hihi..

Jeg er på jobb, og senere skal vi se på den nye leiligheten igjen. Ta litt mål, planlegge litt oppussingen, vi skal også ha med folk som skal titte på jobben og gi oss et tidsperspektiv på når det kan stå ferdig. MY GAD jeg gleder meg!

Smil og en klem til dere!

29 kommentarer
    1. Kjempefin lengde på håret, du kler det!! 😀
      Gleder meg til å se bilder av nyleiligheten, så spennende!

    2. Rålekkert, du kler så utrolig godt den korte classy frisyren!! 😀 Fargen var også helt nydelig! Alt kler den smukke <3 Gleder meg også veldig til å få se bilder av den nye leiligheten! Grattis 😀
      Good mandag til deg fra meg <3

      1. Jeg har en grønn en fra Envii 🙂 Den har jeg i str L 🙂 Vil at de skal være så store som mulig 😀

    3. Du ble knall fin på håret, veldig kledelig på deg 🙂 Helt enig med deg at håret ditt ser tykkere, freshere og velholdt rett og slett 🙂 Super kul den blå pelsen din! Og DE skoene, wow hehe Carrie look a like asså 🙂 Ja, det er et kompliment, den dama er rå og du likeså 😉 Så spennende med oppussing og innredning av ny leilighet, når er overtakelse for dere?

      1. Åh TAKK 🙂 Snille deg! ÅÅÅÅÅ det er veldig kjekt og høre, jeg elsker Carrie <3 Så tusen takk for det, og for andre fine ord 🙂 Vi tar over 22 januar, og da er det full rulle i 6 uker før vi kan flytte inn! WII 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Ja, jeg lager litt slappere krøller, mer bølger.. Så har jeg i tørrspray.. Ikke alltid jeg børster det ut 🙂 Bare om jeg har store sprettkrøller 🙂 Klem

    4. Var hos frisøren selv for noen dager siden, og klipte rimelig mye av lengden.. Noe så deilig! Håret føles mykt og ikke minst sunt ut, og det er mye enklere å holde vedlike enn det lange håret jeg hadde, hihi. Synes den nye fargen var superfin til deg også 🙂 Så fin atte! Gleder meg til å se bilder av den nye leiligheten, spennende! Ha en fin onsdag 🙂

      1. Så kjekt Charlotte 🙂 Bra du ble fornøyd!! 🙂 Gleder meg til å vise dere altsåååå <3 Wii. Tusen takk, så fornøyd med det nye håret! Smask

    5. Hei vakre Lene.

      Lurer så på hvordan du får de fine bølgene i håret.. Har samme lengde som deg, men får aldri til å style på samme måte. Bruker du tang, syl eller rettetang? 🙂 Et innlegg om dette hadde vært helt supert!

      Ha en fin dag!

      1. Hei Martine 🙂 Jeg bruker både stor krølltang og rettetang, som jeg skrev til Yvonne over her så er det veldig enkelt, men siden flere ønsker det – skal jeg prøve å få til et innlegg <3 Klem

    6. Såååå fin på håret ! 🙂 har samme lengde selv, men får ikke til sånn fall/krøller du har her 🙁 kan du vær så snill og vise ett par bilder av hvordan du gjør det og hvilke produkter du bruker?
      Stooor julekalender til deg!

      1. Tusen takk 🙂 Jeg bruker bare krølltangen og masse tørrspray 😀 Hehe.. 🙂 Det er veldig enkelt faktisk, lag slakke krøller / bølger 🙂 ÅÅ så søtt, stooor “julekalender” tilbake, hahah 🙂

    7. Jeg personlig synes du er aller finest med langt hår, men håret ditt vokser jo sikkert fort fram til sommeren!
      Tiden flyr(:
      Når det er sagt, så synes jeg du kler så og si alt når det gjelder frisyrer eller lengder på håret og det er det langt i fra alle som gjør!
      Jeg kler kun langt hår. Jeg klippet med kort en gang og det gjør jeg aldri igjen.

      God helg(:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg