A new dress

SÅ deilig å våkne opp, og endelig ta inn over seg at : JEG BOR I OSLO!!! Det har faktisk ikke gått helt opp for meg, før idag. En ubeskrivelig deilig følelse. Jeg trives så godt allerede, både i leiligheten og i byen. Alle møbler er på plass, har bare litt igjen ute i gangen. Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre der. Tenker tanken om å lage walk-in closet, men.. Gangen er litt for smal. Så vi får se hva jeg finner på. Ellers fikk bilen min seg også et sted å bo igår, hurra!! Endelig ordnet det seg med parkeringsplass. Og, heldigvis – så var det ledig i parkeringen rett under bygget her! Jippi! Da tar jeg bare heisen ned, og vips! Deilig når vinteren kommer kjenner jeg :* Hurra så happy! Idag er det inne dag, litt grått i Oslo idag. Men jeg har mer enn nok å holde fingrene i. Sengetøyet snurrer rundt i vaskemaskinen og er straks klar for å bre seg over sengen. Igår kjøpte jeg inn litt forskjellig, i fargene champagne, beige, off-white. Jeg tror det blir skikkelig delikat. Men først – må knappene på! Kjenner jeg er litt nervøs, det kan virkelig ikke gå galt, for da må vi trekke opp igjen hele gavlen. Igår tok vi oss en velfortjent pause oppi alt kaoset, det var deilig. Rolf Ivar dro på besøk til søskenbarnet sitt og en kompis, mens jeg dro på vorspill sammen med mine kjære, gode veninner Lisa og Henriette. Vi skravlet og koset oss, før vi dro en liten tur på byen. Men det var deilig da hodet traff puten rundt 3 tiden i natt. Igår hadde jeg på meg en ny kjole, fra Soaked in Luxury. Vesken har Henriette sydd til meg! Hun er så flink :* // Skoene er fra Nelly Jakken er fra River Island. Kjolen heter Mollycool, koster 599,- og finnes på Detajler i Oslo, og Inwear på Oslocity :* Elsker dette smykket! Som jeg fikk i innflyttningsgave fra Henriette, hun er så søt og omtenksom. Hun visste hvor mye jeg hadde lett etter dette smykket, og da hun fant det – kjøpte hun det til meg :* Kjærleik. Ønsker dere en deilig søndag. Jeg skal prøve og dra med meg mannen på en liten svipptur innom plantasjen idag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg