A new day

Idag har jeg fri! Fri! Herlig. Og hva er det første jeg gjør? Står opp klokken 08.30. Klarer virkelig ikke unne meg å ligge litt lengre på en lørdag. Så jeg har sett gossip girl, tatt meg en forfriskende dusj, og nå sitter jeg her med frokosten min. Guttaboys er på skitur på fjellet, jeg hadde egentlig lyst å være med, men tenkte de ikke ville ha meg på slep. Så da har jeg Lenedag her hjemme. Jeg skal gjøre husarbeid, og bake tenkte jeg. Joy! I kveld skal jeg på besøk til søteste Ida, og drikke litt vin med jentene. Det ser jeg frem til.

But what to wear? Jeg har virkelig lyst og hoppe inn i den nye ACNE kjolen min, men føler jeg må spare den til en helt spesiell anledning.


Elle, melle ..

Jeg fikk forresten er super herlig bursdagsgave fra Ida og Kamilla. Noe som jeg selv har letet etter lenge, men aldri funnet en ordentlig en.


Dette var virkelig midt i blinken jenter, tusen takk! I love you.
Volum, uten å tuppere, yey! Genialt. Gleder meg til å teste den ut ikveld.  

Vil bare takke dere for fine kommentarer på forige innlegg, dere er så herlige.

Jeg har forresten oppdatert microring hairextensions innlegget mitt, dere kan lese om det HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg