A new day

Nok en fantastisk fin dag på jobben. Vi har hatt besøk fra Oslo, og har vært ute og spist to ganger. Veldig koselig, siden jeg elsker og spise ute! Lært veldig mye idag, og fått mye god inspirasjon og mange ideer fremover. Jeg har lest inn reklametekst, og lest inn næringslivets tippeliga – hooho, spennende. OG, solgt min første reklame!! JIPPI, etter kun 2 dager, litt stolt.. Ja, det må jeg si. Nå skal jeg jobbe litt med bloggen, så tror jeg at jeg har planer om å dra ut en tur med jentene. For i helgen drar vi nemlig for å besøke mamma og bror. Han skal konfirmeres på søndag! Så jeg har svinget meg rundt med litt av hvert, og jeg skal til og med bake konfirmasjonskaken. It better be good! WIII! Min kjære salgssjef Lene. Vi går så godt sammen, og er verdens beste team.. (Mener vi selv.. Hehe) Outfit idag.. Litt utebilder også i fineværet. Jakke Zara / Bukse BIK BOK / Sko Jeffrey Campbell / Veske modekungen / Kjole New Look. Idag har jeg kommet med en ny anbefaling, den kan dere lese HER. Og trykk Lene tipser nederst på siden – da kommer dere til en anbefaling av Dior Mascara.  Jeg har endelig fått kåret vinnerene av konkurransen. Rebekka og Eline, gratulerer! Dere har fått mail av meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg