A little update

Sponset behandling 

FIN torsdag, med nydelig vær! Dog starter jeg dagen med tannlege besøk som kostet meg skjorta. That feeling. Var hos spesialist for noen uker siden og rotfylte, eller trodde jeg rotfylte. Han tok bare vekk nerven, og takk gud for det! Jeg trodde jeg skulle dit idag for å ta vekk den midlertidige fyllingen for å sette i en ordentlig en. Men der tok jeg feil gitt! Så ja, nå har jeg altså da rotfylt og betalt nesten 7000 (!!!) kroner. Knekken! Tenk at tenner kan koste så mye, eller, ikke tenner, men tannarbeid, øø, ja. Anyways! Dette blir et litt “så der” innlegg, men jeg føler for å gi en liten update på arbeidssituasjonen min om dagen. De siste 2-3 dagene har jeg fått så mye spørsmål, så da er det på tide å ta en liten “oppvask,” hehe ♥ Jeg er veldig glad for at dere bryr dere altså!


Jeg er fortsatt engasjert i TheMOON, det varierer litt i tid og mengde nå.  Jeg er ikke på kontoret som før, fordi jeg synes jeg det passer meg bedre å jobbe hjemmefra. Det er liksom meg, og når jeg får muligheten til det, gjør jeg det! Da kan jeg styre meg litt selv, samtidig som jeg kan bygge opp og videre på mitt eget brand, mitt eget AS og bloggen. Nå får jeg liksom gjort begge deler.

Før jul i fjor ble det veldig mye, jeg jobbet før jeg dro på kontoret, og etter jeg kom hjem med mitt eget. Så derfor måtte jeg bremse litt, og bestemte meg for og kombinere de to rollene sammen, som nå føles perfekt for meg! Jeg har gjort mye grunnleggende jobb med markedsføringen for TheMOON, noe jeg synes har vært supergøy og lærerikt! Og det er jo veldig i tråd med alt annet jeg driver meg, så det flyter litt i hverandre! TheMOON er et veldig spennende prosjekt. Fremover mot launch er det mindre for meg å gjøre der, og derfor hører dere kanskje ikke så mye om det som før. Men jeg er i loopen der fortsatt, så vet dere det! Det føles bare ikke riktig å sitte der og dra lønn, når man heller kan jobbe på timer når det virkelig trengs! Visst ikke går det utover samvittigheten min, og det vil jeg ikke ♥ Håper dere får en bedre forståelse for det nå!


Ellers har jeg lurt meg en tur til frisøren min Elisabeth, på Hendrix Hair Torggata. Jeg følte det var på tide å gjøre noe nytt med fargen min, har hatt den samme fargen nå så lenge jeg kan huske. Vi er i en prosess hvor jeg skal bli ganske mye blondere, noe jeg kan tillate meg nå som jeg har kortere hår. Så i går stripet Elisabeth det med Olaplex (som er mye mer skånsomt for håret enn vanlig bleking) – og jeg har blitt noen hakk lysere! Pittelitt uvant, men digger det fordi. Lenge siden jeg har hatt lyst i bunnen også, digg med forandring!

IMG_9863Håret mitt har en tendens til å bli litt gulaktig/orange/eller veldig gyllent etter en stund, så nå har jeg fått med meg en supersmart blå shampoo som jeg kan bruke som vanlig shampoo, uten at den gjør det lyse håret lilla/blått. Så gleder meg til å prøve den, og deler den så klart med dere etterhvert ♥

Om dere ønsker time for flinke Elisabeth, er det bare å ringe 22 69 61 53!

4 kommentarer
    1. Du kledde det veldig godt, såå fint! Bruker selv blå shampoo og det funker helt supert 🙂 Så du vil nok bli fornøyd!

    2. Kjempefin på håret ble du 🙂 …..og superdigg jakke har du også.. Ser så mange bloggere går rundt med slike store pelsjakker om dagen, og lurer litt på om alle får dem sponset? Bare nysgjerrig altså 🙂 Ha en fin helg Lene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg