A little update.

Stikker innom for å si hei, har en liten pause nå. Jeg er sliten, skikkelig sliten. Er inne i min 56 time med jobbing nå, så nå begynner kroppen å si i fra, hehe. En kveld igjen, og rydding i morgen så er vi ferdige. Men det er trist, vil ikke at det skal ta slutt. Er så sosialt når man jobber på den måten vi gjør nå, koser meg.


Fiskesuppe til lunsj, mmm..

Forresten, jeg har tenkt litt på at jeg har lyst å starte en aldri så liten "salgsblogg"..
Hva tror dere om det ? Det blir ikke sånn kjempe mye jeg skal selge, men litt? Høres det interessant ut?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg