A little something

God dagen herlige mennesker! Håper dere har en fin lørdag? Vi er barnevakt for lillebroren til Rolf Ivar idag, så vi har vært på en aldri så liten bytur. Ble noen innkjøp idag også da. Disse butikkene altså … De tar knekken på meg. Maxikjole Only / Resten er fra H&M. Farger – liker liker. Sko herfra. Igår hadde vi det så gøy! Først var vi hos søte Oda, deretter gikk turen på byen – hvor det ble mye knising og fjas. I love beeing with the girls! Tok faktisk ingen bilder igår.. Hverken før jeg skulle ut eller mens vi var ute, glemte helt av kameraet. Var så forfjamset igår, for jeg klarte ikke velge hvilken kjole jeg skulle kaste på meg, så da ble det gjenbruk. Men, jeg tok noen bilder av den nye maxikjolen som jeg kjøpte igår. Min kjære veninne Ingvild skal gifte seg om 2 uker, iiih!! Så det er nok en potensiell “i kirken” kjole. Så absolutt et tips til dere som skal i bryllup i nærmeste fremtid, veldig fin – og veldig enkel. Med andre sko til da, selvfølgelig. Kjolen er fra BIK BOK, og koster 399,- Jeg for min del, tenker å ha lang kjole i kirken, og så en litt kortere til kvelden – hun har bedt jentene til kaffe og fest, så da rekker vi heldigvis å dra hjem for å skifte til kvelden først. Ikke noe særlig å danse i lang kjole, for danse – ja det skal vi! Feire brudeparet! Så var det dagens antrekk da.. Jakke River Island / Topp (kjole) Top Shop / Shorts (my beloved) 501 fra Urban Outfitters / Veske modekungen / Sko Nelly. Nå skal jeg ta helg, og synke ned i sofaen med disse herlighetene.. I LOVE YOOU magazines. Også dere da, I love you too! Jeg har fått så mange fine kommentarer de siste dagene, ååå – gråter snart en liten tåre – fordi dere er så snille. Takk. Nå er det snart 13.000 visninger på filmen om meg!! GOSH, det er jo helt sykt! Og for de som fortsatt ikke har sett den .. http://tv-8.no/tvs/video.php?vid=029762134 Jeg har forresten delt en tapas oppskrift – dere kan lese den på blogit, her. HERLIG lørdag til mine søte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg