A little sightseeing

Hei dere! Igår hadde vi en superkoselig kveld på Dstrkt, med mat, drinker og en liten tur på utestedet, ble tidlig kveld på oss siden vi ville være opplagt til idag. Faktisk litt skuffet over både maten og servicen på Dstrkt igår, og synes Hakkasan var en tier i forhold, men veldig koselig sted. Kanskje vi bare var litt uheldige.. Koselig hadde vi det uansett! Fancy sted ihvertfall! Spiste frokost på et veldig koselig sted på Piccadilly Circus, pannekaker med sirup og jordbær, mmm.. Så bestemte vi oss for å rusle gjennom Green Park og ned til Buckingham / Big Ben / London Eye .. Har jo sett det flere ganger før, men alltid koselig likevel. Været har vært litt skiftende, men veldig deilig temperatur. Har sett så mange skjønne små ekorn idag, jeg blir jo helt frelst. Men det morsomste vi har sett idag er denne karen her, haha!!! Attitude you say?? For en kul hund. Sitter her å chiller’n jeg vel …. For en type! Anbefaler å ta turen hit, for dere som ikke har vært i London og skal hit i nærmeste fremtid.. Bare en halvtimes gåtur fra Piccadilly.. Chill med stoler i parken i Green Park, så kan man rømme hit om det er for varmt en dag og man vil bort fra mas og kjas! Skjørt fra Kouture – her / Sko Converse / Tee Gina Tricot / Veske Carla Saade / Jakke Zara Fine, fine London. Liker meg så godt her! Nå har vi pakket koffertene, og er klare for roadtrip til Oakham! Tenk at vi skal i engelsk bryllup imorgen – gleder meg sånn! Og endelig skal jeg få brukt Kristian Aadnevik kjolen min igjen. Skrives fra Oakham dere. Og… GOD HELG!      

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg