A little sewing

I skrivende stund sitter jeg ute på terrassen og nyter solen og det herlige været! Så har jeg selvfølgelig også fått med meg den vakre vielsen som foregår i London akkurat nå. Hurra for brudeparet!  Kofferten er ferdigpakket til imorgen, og jeg har nesten ikke pakket noe! Jeg har lært! Jeg brukte ikke halvparten av det jeg pakket da jeg dro til Gran Canaria. Så denne gangen er jeg mye mer fornuftig. I tillegg så har jeg jo planer om å shoppe en del når jeg først er i London! IIh, det kribler i magen! Gleder meg både til ikveld og imorgen! Livet er herlig. Nå driver jeg og syr om en kjole som jeg kjøpte meg på H&M igår. Lager åpen rygg på den – spennende å se hvordan den blir – siden jeg syr den for hånd. IIIk.. Bikini Victoria Secret / Hatt H&M / Briller Lindex. Har dere en bra fredag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg