A little present to my self – from MODO

Må si jeg ble litt misunnelig på alle gavene jeg har kjøpt de siste dagene, så jeg kjøpte likegreit en liten julegave til meg selv .. 8 paret i Jeffrey Campbell samlingen, og absolutt DE ALLER RÅESTE! Don’t mess with me, sier jeg bare. Hehe, nå har jeg både pepperspray og disse skoene, så nå kan jeg føle meg trygg på byen. Dere aner ikke hvor skarpe disse piggene er . . Noe alle jenter burde ha, hih. Disse herlighetene har jeg lett etter lenge, uten hell. Men heldigvis har min veninne Oda tatt de inn i butikken sin, og hun var så snill at hun la av ett par til meg! Til alle jenter i Ålesund, DE HAR DE HOS MODO PÅ AMFI MOA! Og det er flere igjen, så førstemann til mølla! Og til alle som ikke bor i Ålesund, MODO er en helt rå merkebutikk som har det kuleste av det kule. Digger den. Og så er jeg så stolt av veninnen min som driver den. FlinkeOda! Dere kan gå inn å besøke bloggen til MODO her. Nå har vi levert ut julegaver, og jeg skal ta fatt på pakkingen, og hoppe i dusjen. Så skal jeg lage nystekte deilige boller til kvelden, vi skal nemlig ha julekveldsmat her i hus. Så skal vi se Polar Ekspressen, og en actionfilm til slutt ( Rolf Ivar må jo få viljen sin han også.. ) Imorgen er den hjem! Glede i hjertet. Og 2 dager til julaften. Åh <3 Have a happy day!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg