A LIMITED EDITION

Annonse for egen kolleksjon
Uten navn-10
Hår og sminke av Tale Rypdal Eide

Ja, mon tro hva luringen Orvik har funnet på denne gangen? Som sagt så tror jeg det er noe som kommer til å falle i smak hos dere, i hvertfall så håper jeg det ♥

Jeg har nemlig laget en “limited edition” av noe. Noe som allerede blir lansert om … 10 dager! Altså 19 november. Hold av den datoen! Dette har skjedd så fort, at jeg knapt har klart å følge med i svingene selv. Men herlighet – SÅ GØY! Jeg liker at ting skjer fort, at det gjøres på en effektiv måte og at man kjører bam – bam – bam hele veien.

Det er som sagt en limited edition av noe, men jeg vil ikke avsløre helt hva det er enda. I morgen tidlig kan dere klikke dere inn her for å lese pressemelding og se det første (og kanskje to?) kampanje bilder. Dette er en kolleksjon bestående av 8 modeller, 400 pieces totalt.. Ikke store kolleksjonen, men en veldig, veldig fin en. Det er noe som jeg alltid leter etter selv, men som jeg nesten aldri finner i de fargene og kvaliteten jeg vil. Men nå har jeg altså fått lov å lansere det, og jeg håper dere digger det like mye som meg. collage11GLITTER OG GLAM, RØDE LEPPER PARTYSTEMNING .. CAN YOY GUESS IT?

Kan noen gjette hva det er jeg skal lansere denne gangen? Navnet er i hvertfall Limited Edition By Lene Orvik. Dette er gøy! Lurer på hva dere gjetter…

Fin kveld så lenge, vi skrives i morgen tidlig ♥

36 kommentarer
    1. Tipper det er sminke jeg! 😀 Ser slik ut på disse bildene! 😀
      Herlighet, man blir jo blakk av dere bloggere! Haha 😀 Først gir du ut en siste BIKBOK kolleksjon, så kommer Annette Haga med sin, deretter Janni Dèler og nå er det altså din tur igjen med en ny lansering av det som jeg tror er sminke. HEEERREEEE!! Jeg vil ha alt, men dessverre lommaboka nei til det meste. Har allerede svidd av en 1000 – lapp på klærne til Annette Haga, i tillegg har jeg begynt med Forever Living (samme som hu Lise) og nå er det straks tid for julegaveshopping. ÆÆÆ!! What should I do?! Jeg vil ha alt, men har ikke råd. Trur jaggu jeg skal bli Lotto millionær denne uka, jeg! Hihiii!!

      Ååååå, dere bloggere kan kunsten å friste oss lesere med fine ting altså!!
      Håper ikke det er så altfor dyrt det du skal lansere da, for jeg vil gjerne kjøpe en ting eller to med deg 😀 Hvis lommeboka strekker til da, såklart!

      Nææh guri! Jeg må virkelig vinne i Lotto denne uka, jeg altså – ellers kommer leserne dine til å rappe hele sulamitten før meg..Haha!!

      Du ser forresten veldig fin ut på bildene. Gleder meg til å se kampanjebildene dine. Du er så flott at jeg får vondt av å se på deg! 😀 No affence altså, men du skjønner vel tegninga 😀

      1. Hehe søte Sara, du er alltid s å positiv!! 🙂 Takk for skjønne ord 🙂 Gleder meg til å vise dere bilder! Heheheh men ja, skjønner du blir blakk altså, det er mye samarbeid ute og går nå, og sååå mye fint overalt! Wiii 🙂 Dere får se snart 🙂 KLEMKLEM

    2. Wæææ-såå spennende! Er det undertøy!? Er det partysko!? Er det kjoler!? Er det leppestift eller annen sminke!? Åå nei jeg vet ikke Såå spennende altsåå! Du er et arbeidsjern av annen kaliber-så inspirerende!

      Nuss fra S
      (Bysarahalm)

      1. Ååå det var koselig, takk for at du kom bort <3 Ble helt forfjamset da de ropte og Gard på høytaleren bare hahaah 🙂 Mannfolk… 😀 Stooor klem til deg Kristina 🙂

      1. Nei 🙂 <3 Hihi.. Men skjønner du tipper det, siden jeg har leppestift på nesten alle bildene her.. Hhihi.

    3. Hei Lene.
      Lurer på om det den brune Semskettskinn buksen kommer ut igjen på nettsiden din, eller i butikk, den fra din siste kolleksjon.

    4. Hei Lene! 🙂 På bildene du har lagt ut i dette innlegget, la jeg merke til den paljett kjolen/toppen(?) i bildet til venstre nederst. Den ser såå fin ut <3 Hvor er den fra???

        1. Er det en kjole eller overdel? Så veldig lekker ut! gleder meg til skokolleksjonen kommer, jeg heier på deg 🙂

    5. Elsker at det er sko kolleksjon! Generelt blir bare kolleksjonene dine bedre og bedre! 😀 utrolig gøy at det blir på din egen side den lanseres. Stå på videre ! Det er så inspirerende å se alt du får til! Jeg heier på deg!! 😀
      ( og gleder meg til shoppe sko!)

      Forresten, vil du fortelle hvor den hvite jakken og skjørtet(?) er fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg