A leather skirt

OLYMPUS DIGITAL CAMERADet er rart hvor mange antrekk man klarer å tyne ut av ett enkelt skinnskjørt. Skinnskjørt er i mine øyne genialt å ha som basic i garderoben, uansett årstid! Jeg har gått til innkjøp av et ordentlig kult et, som jeg rett og slett bare digger. Synes det er litt annerledes enn noe jeg har hatt før, skiller seg litt ut. Beltet og spennen i livet var det jeg falt helt pladask for. Var litt redd de søte “foldene” skulle ødelegge den coole looken, men det gjorde de ikke. Det satt som et skudd på! Har man et kult skinnskjørt, har man så mange antrekk – til alle anledninger. Her er noen av mine favoritt kombinasjoner ♥ Selv er jeg aller mest fan av basic til skinnskjørt.

MY FAV COMBINATIONS • and a leather skirt •

Til hverdags
Kombiner det med en chill skjorte, dongeri eller suede • en grå/hvit eller svart t-shirt • en oversized ullgenser • en singlet • en kul/sporty “joggegenser”

Til jobb / en litt stivere dresskode
Kombiner det med en hvit skjorte • en pen t-shirt med blazer • en genser • en genser med skjorte under

Uten navn-3
Svart toppck genserhvit singletgrå t-shirtgrå genserhvit t-shirtgrå singlet 

Til en middag / afterwork
Kombiner det med en fin bluse • en t-shirt • en singlet med en bh som vises under • en litt pyntet topp

Til party / ut på byen
Kombiner det med en åpen cool dressjakke, gjerne hvor bh’en vises • en hvit løs t-shirt • en magetopp • en trang hvit eller grå t-shirt, spørs på hvor kul og pyntet man vil være

OLYMPUS DIGITAL CAMERASkjørtet er fra Designers Remix 

Jeg har bursdag på fredag! Og skal feire med en haug med jenter ♥ Tenkte jeg skulle gå all inn med en kjole, men nå begynner jeg å ombestemme meg litt. Tenker dette skjørtet, pumps, en hvit løs singlet eller noe lignende, røde lepper, stort hår og gyllen hud. Enkelt og greit, og kult! Behøver ikke være vanskeligere enn det! Står du noen gang fast på hva du skal ha på deg, uansett anledning, gå for skinnskjørtet og en eller annen fin / kul eller pyntet overdel. Da er du sikret ♥

5 kommentarer
    1. Dette var et kjekt innlegg, gjerne flere av disse! 🙂 Personlig synes jeg ikke skinnskjørt skal være så korte som det du viser, og jeg ville aldri kombinert det med magetopp, syns det fort blir litt tacky, Jeg har et skinnskjørt fra Twist and Tango med en slags splitt på midten (Camilla Pihl la det ut på bloggen sin for en tid siden), det går ned til knærne, men med den splitten blir det akkurat passe frekt 🙂 God feiring!

    2. Hei 🙂
      Eg lurer på kas størrelse Chanelveska di er? Fant ett gammalt innlegg der du hadde skrevet ´ Jeg stod mellom denne, medium eller lagre.´, men forstod ikkje heilt. Har du small? 🙂
      Håper på svar!
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg