A kiss for a good cause

Igår var jeg i møte med Bik Bok, og de vil gjerne ha meg som ambassadør for et veldedighetsprosjekt de har gående. De vil samle inn penger til jenter i Vietnam – som hjelper de til å få de skolene, og den utdanningen de fortjener. Dere kan lese mer om prosjektet #girlsrighttoeducation her ♥ Jeg synes dette er en fantastisk fin ting og gjøre, og selvfølgelig skal jeg være med på å bidra til at disse nydelige jentene skal få ordentlige skoler, og en utdanning de fortjener.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Uten navn-5
Dere har kanskje sett det på instagram allerede? Det er ihvertfall en kampanje ifb Valentines, hvor Bik Bok vil at du deler et kyss, og hashtagger med #leaveyourkiss @bikbokofficial – som du deler på din instagram. For hvert sånt bilde noen poster, gir Bik Bok 1 Euro til skolebygging i Vietnam. Hvor fantastisk er ikke det? Jeg fikk se bilder av barna de har valgt å bygge skole for, og de er jo bare så skjønne at man blir jo helt varm om hjertet. Hjelp til dere også da, spread some looooove ♥ Det er helt gratis!

1 kommentar
    1. Så flott :)Jeg er fadder for ei Vietnamesisk jente. Selv har jeg havnet i økonomiske utfordringer etter samlivsbrudd og salg av felles hus med tap osv. Tenkte jeg måtte si opp diverse unødvendigheter, type Netflix, Tv2Sumo osv.. Fadderordningen derimot, den klarte jeg ikke si opp! Blir like inspirert og glad hver gang lille Bui sender meg en tegning og et brev.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg