A jeans kind of outfit

Neglebehandlingen er sponset / jakken er adlink
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAJeans Envii • Sko Zara • Cardigan Acne • Veske Maje • Jakke • T-shirt Envii • Briller Bik Bok By Lene Orvik
Psst.. Jeg har fått ordnet meg freshe, røde negler hos S&M. Om du bestiller behandling der før 20 februar, får du 20% om du ringer og sier at du så det på min blogg! 


Selv om jeg kler meg vårlig på disse bildene, er det iskald igjen i hovedstaden! Og det fikk vi virkelig erfare i går. Glad jeg hadde med meg uggs ved siden av disse skoene. Jeg og Gard skulle til Alnabru for å finne murpuss til badet, samt fylle bioethanol til Walther (elbilen..) Grunnen til det er fordi det er bioethanolen som gir varme i bilen, og dette har de sluttet å selge i hele Oslo sentrum. Ergo : Bilen var ISKALD, det var minusgrader ute og vi kjørte i vei. Tror dere ikke bilen stoppet hele 3!! ganger i tunellen på E6? Dere skjønner.. Når det er litt for kaldt, stopper Walther. Midt i 80 sona, i rushen, 3 ganger… Bilen var i tillegg så iskald så du kunne få det, hehe. Kom oss heldigvis bortover til Ikea, siden batteriet også nesten gikk flatt. Bilen stoppet igjen rett før Ikea, og hdde 6 % batteri, hahaha. Dere kan tro vi var nervøse? Kom til Ikea, og det var kun de “nyeste” laderene som var ledige, og vi har kun vanlig kontakt uttak. Tragikomisk. Heldigvis var det en som skulle til å kjøre, så vi fikk hennes plass, brukte 3-4 time av ettermiddagen vår på Ikea for å få ladet bilen så vi kom oss hjem.. Hehe. Ikke fant vi Bioethanol noe sted på Alnabru heller.. MEN! Vi fikk i hvertfall bestilt oss 2 x garberober til soverommet, så noe godt kom det ut av turen ♥

Vi snakkes!

9 kommentarer
    1. Haha, skal ikke være lett! Stakkars Walther, tenk hvor kald han er da?! hahaha 🙂 Nydelig antrekk, og superfin jente <3 Håper du får en superfin dag!

    2. Guuuud, så travelt det må være med elbil. Jeg har ikke bil sjøl, men den dagen jeg får det, skal jeg ikke ha elbil. De har sikkert mange fordeler altså, men tanken på å bruke flere timer ekstra på å lade opp bilen før man kan kjøre videre, gir meg bare grøsninger. Såå mye styr, liksom!

      Nei, jeg heier heller på en bensin/dieselbil. Da sparer jeg meg hvertfall for hundre unødvendige stopp på motorveien og maaange kjedelige timer ved en ladestasjon

    3. Hei. Hvordan ordner du brynene dine? Er det tatovert på eller tegner du mye på? Jeg får de aldri så markerte som dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg