A hairy night

Ikveld endte jeg opp på Grand Hotel sammen med Malene på et ghd event, det var ganske spontant – for jeg skulle egentlig ikke være med. Men heiv meg rundt og dusjet, sminket meg, krøllet håret og hoppet i klærne på 30 miniutter, hoho. Deilig og være litt spontan og ekstra effektiv i blant. Og vi hadde det superkos. Her er litt bilder fra kvelden ♥ Frisører fra Hendrix hair. Jeg ble tatt opp på scenen og fikk fikset håret mitt av kollegaen til Malene, hihi. Fikk så fine krøller så ♥ Min vakre samboer! Kjolen er fra BIK BOK / Vesken fra Cubus Nå er vi hjemme og koser oss med Chai te, deilig! Nå skal jeg snart krype opp i sengen med noen episoder av Gossip Girl..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg