A hairy day!

Hmm, en muligens halvrar overskrift, men jeg var hos Hilde Christina på Hendrix og byttet til nytt hår igår, Hendrix hairextensions istedet for Peaks – og er superfornøyd, som alltid! Igår var jeg der i hele 4 timer, hvorav halvparten av de gikk til skravling! Malene var der også, hun skal begynne å jobbe der nå – så vi hadde det virkelig supertrivelig. Kunne gått dit hver dag jeg . . Jeg og Hilde C har jo blitt kjempegode veninner, og det synes jeg er så koselig! Right now, I am at the office. Se så koselig med store, åpne vinduer. Glad tjej på jobbet! Jeg fikk forresten huntet down skjerfet som lillesøster Oda har, jeg driver og låner det av henne når jeg er hjemme. Fra Cubus, til kun 29,- !! Kupp kupp. Jakken er fra Zara / Veske fra BIK BOK Wearing Skjørt H&M / Genser H&M / Cuffs BIK BOK Vi tok håret litt lengre denne gangen, 55 cm ca – og så klipte hun det opp. Hva synes dere ? Monique har forresten laget en “Beauty lounge med Lene Orvik,” dere må gjerne gå å lese den her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg