A good smoothie recipe

God kveld fra Tjuvholmen. Kom nettopp ut av dusjen, etter en lang og deilig varm dusj, klarer liksom aldri å gå ut av dusjen – det er så altfor godt og stå der, hihih .. Nå forbereder jeg middag, for om små strakser får jeg besøk av Malene. Vi skal jobbe litt ikveld, hun med sitt – og jeg med mitt. Og sååå skal vi ha sleepover når arbeidet er gjort, jippi!! Alltid kos med veninner på besøk. Og om noen skulle ønske en deilig smoothie til kvelden, har jeg en SUPERgod oppskrift til dere her : – Jordbær – Ananas – Vanilje yoghurt Jeg laget den til meg og Rolf Ivar på søndag, og det er faktisk den beste smoothie oppskriften jeg har prøvd. Mmm, deilig! Fin kveld til alle søte :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg