A girls best friend

ENDELIG har jeg fått kloa i denne bronzeren som jeg har letet etter siden tidlig i april. Jeg fikk låne den av Annette Haga da vi var i Oslo på photoshoot, og ble helt forelsket. Den gir en helt fantastisk glød, og man ser kjempe brun ut! Coverbrands var så hyggelige å bestille den til meg, de gir så god service. Dette er IKKE selvbruning, men en vanlig krem/bronzer som man smører på kroppen – og så dusjer man den bare av! Altså, den er ikke “varig” som en selvbruner. LOVE. I tillegg lukter den bare helt herlig. Hva skal man med solarium, når man har denne? Bronzeren får dere kjøpt her. Må også nevne at coverbrands har FRI FRAKT nå, og det kan vi like? Fantastisk resultat, ikke sant ? Jeg ELSKER den. Nå skal jeg og guttene ut på tur! Blogges senere idag, i mellomtiden må dere ha en fin søndag! (Reklamebasert innlegg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg