A girl got to love shoes, right?

Siden jeg har vært flink jente hos tannlegen i 2,5 time idag, har jeg belønnet meg med noen herlige godbiter . . I tillegg var jeg på Zara og kjøpte to kjoler og en shorts, kanskje jeg skal trekke tenner oftere? Eh .. Nei. Men, en ting! Jeg tok to smertestillende klokken 13, uten og engang ha så veldig vondt, og siden har jeg ikke kjent noenting! Jippijippijaa! Se da! Disse klikket jeg hjem i peach! De blir bra fine til brune ben i sommer :-* Jeg har de i svart fra før, og elsker de! Du finner de i alle fargene her. I tillegg har jeg blitt så glad i spissesko med lav rist, og at det er åpent på siden er jo bare en bonus! Så lekre! Var litt usikker på farge her, men gikk for svart. Siden det går til alt. Men ah, de beige? Disse typene er så utrolig fine til bukser! Disse finner du her i alle fargene . . (Affilateslenker) Hva synes dere? Herlige sko, sant? Kom akkurat hjem til shæææresten, spiser suppe til middag (kan ikke spise noe annet idag pga tennene…) – og film står på menyen. Herlig. Imorgen skal jeg jogge. JOGGE! Det beste er at jeg faktisk gleder meg til det. Klarer nesten ikke vente.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg