A FRESH START

IMG_2867-2IMG_2866-2
I dag er en spennende dag for meg. I dag begynner en ny hverdag, nye utfordringer, nye rutiner. Jeg er så spent, engasjert, glad og ivrig etter å sette i gang. Jeg har min aller første dag som Markeds Direktør for TheMOON. Vi har kontorer i et superflott, nytt bygg på Skøyen. Jeg våknet tidlig, spent, kastet på meg min nye blondekjole fra London, og kjørte Walther ut i retning kontoret. Vårt kontor ligger i 3 etasje, stort, nytt og flott! Gleder meg til å vise dere bilder etterhvert. Jeg har allerede planlagt hvordan kontorpulten min skal se ut. Men aller først gjelder det å komme i gang, strukturere hva som må gjøres, når, planlegging og handling. Det er så mye spennende å gjøre, og jeg ELSKER det.

Når det gjelder dere, og oss – så har jeg fått en helt ny giv. I går på flyet hjem fra London, la jeg plan for to uker fremover med innlegg som skal inspirere dere. Dere skal føle glede ved å klikke dere inn her. Og selv om det som oftest kun blitt ett innlegg om dagen, skal dere føle at det er nok. Jeg skal gi mye av meg selv til dere også. Nå er straks nytt design på plass, og jeg skal snart begynne med min nye “blogg-hverdag” også. Ny jobb, ny hårsveis, ny giv til bloggen – JEG ER KLAR!

Uten navn-10IMG_2836-2

Håper dere vil ønske meg lykke til i den nye jobben. Og husk – for hyppigere oppdateringer kan dere følge meg i andre sosiale medier ♥

Instagram : @leneorvik – her
Snapchat : @leneorvik
Facebookside :her

27 kommentarer
    1. Du ser fantastisk ut!! Lykke til på første dag med splitter ny jobb 😀 Blir spennende å følge deg videre!Nyyt dagen videre! Klem <3

    2. Jeg føler absolutt glede når jeg logger inn hos deg! 🙂 Liker at du tenker kvalitet foran kvantitet, ett innlegg om dagen er mer enn nok :-)Lykke til i dag, nå er du nok i full gang med nye oppgaver og forhåpentligvis stortrives!Klemmer, Jannichehttp://jannichepaulsen.no

    3. Hei Lene!Må bare få si at bloggen din har aldri vært bedre før, de siste ukene har jeg gledet meg til å titte innom hver dag :)) Nå gleder jeg meg til fortsettelsen! Lurer på om du fortsatt bruker Olympus Pen kameraet ditt meg 45 mm linse? Bildene er sååå fine <3 Ha en nydelig dag og masse lykke til i ny jobb <3

    4. Gratulerer med ny jobb! Gleder meg til mer inspirasjon i innleggene! 😀 Forresten, er tittelen din Markeds direktør eller Markedsdirektør? Vet det er veldig pirkete, men kanskje greit å skrive riktig på business-kort og lignende 🙂

    5. Woopwoop-gratulerer med oppstart i ny jobb og masse lykke til videre! Såå spennende altså;) Jeg må si meg enig med flere her at bloggen virkelig har blitt bedre i det siste, og det er absolutt riktig tenkt med kvalitet over kvantitet! Og jeg må bare legge til for en fantastisk fin frisyre, trodde ikke du kunne bli penere-der tok jeg feil gitt! ;)Stort nuss fra S (bysarahalm)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg