A day with Nelly / Costume Awards

God helg mine kjære lesere ♥ Og hei fra en bilsyk Lene, vi er nemlig på vei til Geilo for helgen og jeg sitter og jobber mens snille Gard kjører. Og veiene? De er ikke akkurat greie med meg akkurat nå, humpete og svingete, hehe. Har dere det fint? Titter innom for å vise dere bilder fra en helt super dag / kveld igår. Meningen var at jeg skulle tilbringe hele dagen sammen med Nelly og en rekke bloggere, men måtte avbryte litt innimellom for to viktige møter, så løpte fra sted til sted igår og stresset hele dagen. Derfor har jeg ikke fått svart så mye på kommentarer, men setter meg ned med det når vi kommer til fjellet. Svarene på spørsmålsrunden kommer i løpet av neste uke. Spiste lunsj sammen med Nelly og de andre jentene på Fru K på The Thief, altså – for et hotell! Elsker designet og interiøret. Vi fikk fiskesuppe og deilig dessert. Deretter hadde de ordnet med to stander i lobbyen hvor man kunne ordne neglene og sette på extensionshår for kvelden, dette fikk ikke jeg vært med på siden jeg måtte i møte.

Dro tilbake til The Thief og gjengen for litt vin og kos før vi ble hentet og kjørte samlet til Gamle Losjen for Costume Awards. En superfin kveld med mange verdige vinnere. Ble litt tidlig kveld på meg siden vi skulle kjøre tidlig til Geilo, og var hjemme rett før klokken elleve. Her kommer bildedryss ♥ Lunsj





Fin gjeng, god mat og koselig stemning ♥ Her sammen to stykker fra Nelly, Annette, Benedicte, Marie, og Heidi. Klar for Costume Awards

Wideleg bukser fra Bik Bok | Sko Zara | Topp Nelly | Veske Chanel



Ina Wroldsen fremførte Aliens for oss, og hun synes jeg bare er helt rå! Laget god stemning.

Håper dere får en fin inngang til helgen, nå må jeg lukke macen før det går galt her, brukt nesten to timer på dette innlegget, hehehe. På tide å gi seg og se på veien ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg