A day to remember

Dere! Idag har jeg hatt den fineste fredagen på LENGE! Fantastisk fra morgen til kveld. I skrivende stund sitter jeg å blogger fra hotellrommet, venter på middag- og Rolf Ivar som snart kommer. Da jeg landet på Arlanda, hadde Morgenland ordnet meg egen limousin til meg?! How great is that?? Åh, snillinger! Skulle bare hatt meg meg hele jentegjengen, så hadde det blitt liv, hihi .. Men jeg koste meg alene jeg! Også hadde jeg en kjempekoselig og veldig søt litt eldre mann til sjåfør. Koselig kar! Kul, ikke sant? Når jeg kom til locationen, kunne jeg ikke tro mine egne øyne. Altså – jeg visste huset var fint. Men SÅ fint?! Åh så misunnelig jeg blir! Jeg elsker jo funkishus over alt, så dette hadde passet meg fint . . En gang, når jeg blir stor. Kanskje? Perfekt location til den type photoshoot / filming som vi gjorde idag. Helt supert! Alle 4 bloggerene har valgt sin egen make up look for høsten. Denne har vi idag snakket om sammen med makeup artisten, og filmet det. Så har vi snakket engelsk i hele dag! I tillegg har makeup artisten påført looken på en modell, filmet- og tatt bilder av henne. Og til slutt, fikk vi også looken påført på oss selv, samt det ble tatt en minishoot av oss bloggerene. Gleder meg til å se/vise dere resultatet, men har ikke lov å vise dere helt enda! Har ihvertfall hatt en helt utrolig dag sammen med disse menneskene! Her er en del av crewet fra idag, superherlige alle sammen! Så glad for alt jeg har fått vært med på idag, tusen takk både Yves Rocher, og Morgenland!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg