A coconut tan

Annonse

Hallaien! Da er det mandagen igjen ♥ Ny start, nye muligheter! Jeg har plassert meg selv på soverommet as we speak, siden jeg har både stylist og fotograf som fikser og ordner til shoot – da vil ikke jeg være i veien og tasse rundt de når de jobber. Blir spennende å se resultatet.

Og det jeg skal gjøre nå, er å dele en FANTASTISK selvbruning med dere! Nemlig MineTan sin Coconut Water Self Tan.

Jeg testet nemlig denne i går for første gang, og må si meg rimelig fornøyd altså! Når man først skal ta selvbruning, er det viktig at den fungerer, og gir et bra resultat. Det verste er når fargen blir orange, og ujevn og rett og slett unaturlig. Det vil vi IKKE ha noe av. Nei, vi må kunne føle at vi kan spasere ut av døren og føle oss naturlig fresh, og at vi kan ha på oss skjørt uten at beina er feil farge og full av striper og områder man har glemt fordi man ikke helt har sett hva man har drevet med.

Jeg har tidligere erfaringer med mousse som har farge og påføring med hanske. Og etter min mening er det den beste påføringsmetoden. Jeg har testet denne hittil og for meg falt valget helt naturlig på Coconut’en! Hallo coconut er jo meg! Haha. Det er jo litt ment to be siden alt jeg har på meg av såper, kremer og parfyme på et eller annet vis har coconut i seg ♥


Som fast inventar i mitt baderomsskap, skal disse produktene få lov å gjøre meg ekstra brun og fin når jeg føler at jeg vil det! Av og til skal vi jo noe spesielt, og i stedet for å ta sol, så er det mye bedre å smøre seg med en GOD selvbruner. I tillegg har jeg blitt introdusert for noe som heter Micellar Water Cleanser – og det er faktisk noe så genialt som en “tan eraser” Ja – den fjerner gammel selvbruning slik at du får vekk flekker og “halvveis” selvbruning som ikke ser pent ut lengre. Aldri hørt om før – men det er jo i grunn et must når man tar mye selvbruning! Ding ding! Vi vet jo alle at selvbruningen fader bort, og da er det jo fint og komme bruke denne for å få fjernet helt. Yes please!

Til påføringen brukte jeg denne hansken. En silkemyk og deilig hanske som er deilig mot huden og som gjør jobben den skal. I tillegg til er jo moussen brun på farge, så man ser hvor man har smurt seg og kan få et jevnt resultat, og ha litt kontroll underveis. Det er viktigere enn man tror for et bra resultat. Psst : Alle som bestiller produkter gjennom denne linken får en gratis påføringshanske.

Coconut Water Self Tan fungerer også slik at du kan velge hvor brun du vil bli. Den gir en utrolig dyp og fin brunfarge som jeg elsker! Jeg valgte og smøre meg i går kveld og dusje i dag for å la den virke så lenge som mulig, men du kan faktisk dusje allerede etter 1 time for og bare få en lett brunfarge. Dette styrer du selv ♥

Det siste produktet er en fitness tan,, en “workout” ready” tan som jeg ikke har rukket å teste enda – men det blir neste på agendaen. Gøy å teste ut når jeg trener så mye som jeg gjør også, for å se forskjellen i forhold til den vanlige moussen. Denne kan du bruke på trening uten å svette den av, og det er jo en fordel når man trener mye og ikke vil ødelegge klærne!

Man har jo alle forskjellige preferanser ift både huddtype og farge – og du kan finne ut hvilken selvbruner som passer deg best her.

Du kan også forresten delta i en giveaway konkurranse hvor du kan vinne produkter, og linken til den konkurransen får du her.

Og til syvende og sist vil jeg bare vise dere før og etter bilde slik dere kan se både hvor dyp, naturlig og fin brunfargen ble. Veldig fornøyd!

Ha en herlig mandag! LOVE ♥

20 kommentarer
    1. Så fin farge! Men.. Hvordan gjør du det med håndflatene og hals? Føler ofte det er typiske steder som blir skjoldete!

      1. Hei! Ikke opplevd det på halsen, og du blir ikke brun i håndflatene når du bruker hansken – man må bare sørge for å fade ut selvbruningen på hendene og steder det kan bli skille <3

      1. Heihei! Ja, absolutt – bare være litt forsiktig ift mengde da den gir veldig mye farge 😀 HEHE… 🙂 <3

      1. Jeg er litt sløv der, men har jeg noen på besøk får jeg de til å hjelpe. Spør en venn, si 😀 <3

    2. Fine Lene! Sprer alltid glede du:)
      Kan jeg spørre hva den sorte og hvite veggfargen på stuen din heter? Skal pusse opp leiligheten min snart, og synes din farge så fin ut. Det finnes jo tusenvis av hvitfarger å velge mellom. Din leilighet er hvertfall rålekker!

      1. Kommentar til Ida;
        Før og etter bilder for tannbleking blir litt meningsløst da resultatet vil bli individuelt fra person til person.Det kommer an på hver enkelts utgangspunkt- noen får veldig godt resultat, og andre ser liten forskjell. Lene har ganske hvite tenner fra før, så jeg tenker det handler mer om å vedlikeholde for hennes del.Jeg har brukt disse stripsene selv, de sitter godt på og anbefales 😉

        1. Det er overhodet ikke meningsløst. Det er flere som har etterlyst dette, så kanskje Lene kan svare for seg selv…

      2. Hei Ida! Jeg kan helt sikkert lete frem noen bilder fra noen måneder siden for å vise dere, men som Live faktisk sier så er mine tenner ganske hvite fra før, så en superstor forskjell vil det nok ikke være. Jeg bruker det for å opprettholde / friske opp hvitfargen og synes produktene er veldig gode <3 Klem

    3. Jeg vil også veldig gjerne vite hva den hvite veggfargen hjemme hos deg heter? Skal male på torsdag, hehe.

      1. Hei, ja – jeg har vel lagt mer fokus på instastory etter den nye oppdateringen på snapchat faktisk, så det har du rett i. Det blir rett og slett litt for mange kanaler å oppdatere til en hver tid! Og bloggen kommer seg igjen, lover <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg