A black and white one

15044752_10158226483135355_1329724650_o15034015_10158226483210355_289113640_oPicMonkey Collage-515034030_10158226483085355_559596726_o15045244_10158226483050355_1710243554_oJakke & Other Stories – Veske LV – Bukse Zara – Genser Zara – Sko Acne // Bilder : Anja Johansen

Hei, og god torsdag til dere ♥ Idag kommer en outfit-post siden det er en stund siden sist. Disse buksene og genseren fant jeg på Zara i forrige uke. Synes en svart pologenser passer til så mangt, og skinnbukse kan bare også bruke ved flere anledninger. Jeg har fått en forkjærlighet for svarte bukser, skinntightser og skinnbukser denne høsten, og det er vel fordi det er så enkelt å kombinere med høst-klær og høstfarger generelt.

Idag har jeg filmet dagen min, og håper jeg får klippet den til slik jeg kan vise frem i helgen, visst ikke viser jeg den på mandag ♥ Jeg må lære meg litt ift klipping, slik det blir litt ordentlig, og det er ikke gjort på 1-2-3! I filmen viser jeg blant annet litt av J, hvordan jeg sminker meg, leiligheten, min favoritt-kaffe, litt matlaging etc. Så vi får håpe det blir bra!

Ønsker dere en fin kveld, jeg skal bruke min til å lage alt klart til utsalget vi skal ha førstkommende søndag!

15 kommentarer
    1. Hei! Kan du lage en vinteroutfit-post? Med forskjellige lag, jakke og sko (som passa til vinter,haha) til kvardags? Varm og fin e ikkje alltid lett

    2. Gleder meg til videobloggen 😀 blir spennende å følge en dag i ditt liv 🙂 også blir det gøy å se Jørgen 😀

    3. Kjære fine Lene.
      I alle beste mening, når du tar bilder skulle jeg ønske du viste litt hals. Jeg tror bildene dine har blitt finere. Jeg ønsker IKKE å såre deg, og ikke noe vondt. Du blir litt borte i håret ditt.
      Håper du skjønner hva jeg mener. 🙂

        1. Hehe, har alltid lagt merke til det jeg også, på nesten alle bildene dine løfter du liksom skuldrene langt opp og hodet litt frem slik at halsen blir “borte”.
          Det har liksom blitt stilen din så tenker ikke så mye over det lenger. Men måtte bare si ifra nå jeg også. Enig med hun over, hadde vært fint om du hadde vist litt hals også. Høyhals genseren har ikke så mye å si her.
          Dette er ikke ment som noe negativt. 🙂

      1. Jag tänkte samma sak! Slappna av i axlarna och du ser mer rakryggad ut som den vackra kvinna du är. Stå så stolt som du är! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg