– A big thanks –

God mandag! Håper dere har en fin start på denne nye uken ♥ Vet dere hva? Dere er så fantastisk herlige, og jeg blir så utrolig glad av dere! Jeg sitter her med en følelse av takknemlighet, stolthet og GOD energi! Dere gir meg SÅ utrolig mye. Mye mer enn dere kanskje aner. Sitter her nesten med tårer i øynene, og er veldig ydmyk over hvor mange som liker, støtter og har kjøpt kolleksjonen min. Dere er helt nydelige ♥ Tilbakemeldingene i forbindelse med lanseringen av BIK BOK BY LENE ORVIK har vært enorm, og jeg setter pris på hver og én. Det skal dere vite! Jeg har gått gjennom alle mulige hashtagger på instagram, og likt hver og ett bilde som har blitt lagt ut, og det er ikke få! Heldige, heldige meg ♥ Jeg kunne sikkert ha laget utallige kollasjer med bilder fra dere på instagram, men tiden strekker ikke alltid til. Derimot har jeg laget tre stykker, som jeg gjerne vil vise dere.  Dere er så fine, altså – for noen BABES!!! Jeg er så stolt over å se dere i min egen kolleksjon at jeg snart sprekker! You girls ROCK it!!!


Det er så viktig for meg at dere vet hvor takknemlig, rørt og glad jeg er for at kolleksjonen ble så godt motatt, og det mener jeg fra langt inne i hjerteroten. Hadde jeg kunnet, skulle jeg gitt dere alle en STOR klem. Men håper det heller kan være gøy for dere å se seg selv på bloggen. Tusen takk! I love you guys, yes I do!! Og, om dere vil titte innom alle de fine bildene som har blitt lagt ut, kan dere søke opp #bikbokbyleneorvik #leneorvikforbikbok og #leneorvik – så mye fint!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg