A big thanks

♥ Hallå fra hjemmekontoret på spisestuebordet, her koser jeg meg med dagens middag og ett innlegg til dere. Jeg er litt sent ute med oppdateringen idag, rett og slett fordi jeg har holdt på og filmet litt! Fikk inspirasjon fra en eller flere av dere hvor dere ville jeg skulle filme “What I eat in a day” – så det har jeg holdt på med, altså.

Idag har jeg kommet meg gjennom alle de 149 kommentarene fra “Who are you” innlegget mitt, og jeg tror ikke jeg kan få sagt nok hvor mye det betyr for meg at dere legger igjen de kommentarene dere gjør. WOW. For noen flotte lesere jeg har, i alle aldre, fra alle deler av Norges land, noen studerer, andre jobber, noen har tatt seg friår for å gjøre det de ønsker.. Noen har barn, andre ikke, noen har dyr, og noen bor i utlandet. Jeg blir så glad for å lese om livene deres, og det gir meg så mye motivasjon! Dere gir meg motivasjon, så tusen takk for det.

Det er nemlig lett å miste motivasjonen av og til.. Men da må jeg bare ta meg selv i nakken, og tenke på hvor mye DERE setter pris på det jeg gjør. Og det er jo det som betyr noe! Dere klikker dere inn her av forskjellige grunner, og alle de grunnene har jeg skrevet ned i dag. Dette er ting jeg kommer til å ta frem om jeg føler meg umotivert en dag. Dette er ord jeg virkelig tar til meg, og som betyr mye på min vei videre her på bloggen.

Som en oppsummering til meg selv, ser jeg at de aller fleste klikker seg inn her fordi dere synes jeg inspirerer, at jeg har positiv energi, at dere får se mer og mer av den ekte Lene, at dere synes jeg er ærlig, og et godt forbilde. At dere blir i godt humør av og klikke dere inn her, og mange har også sagt at de faktisk har klart seg gjennom tunge dager og tider ved å lese MIN blogg! Aner dere hvor mye det betyr for meg? Tusen takk ♥ Alle disse fine ordene skal jeg lese når jeg føler at jeg er i en dårlig bloggperiode, for det føler jeg av og til, og det merker jo dere også!

Jeg vil så gjerne levere bra, jeg sier ikke at alle innlegg må være “perfekte” men jeg vil levere noe som gir dere som leser mening! Av og til overtenker jeg, og vil være superkreativ og supermotiverende, og da kan det faktisk ofte slå feil, og innlegget ender opp med å bli uinteressant i stedet. I stedet for å bare være seg selv og la ting komme automatisk tenker jeg, det er jo det beste! Så lenge man gjør sitt beste, kan man ikke gjøre mer! Det gjelder jo i så mange sammenhenger. Av og til blir jeg umotivert fordi jeg ikke får kommentarer, og tenker dermed at innlegget var dårlig, og mange ganger er det sikkert det også, så da higer jeg etter å finne noe som er mye mer interessant dagen etterpå, hehe.. Men jeg må jo bare tenke på at dere klikker dere inn her hver eneste dag,  og det er det jo en grunn til! Og det er jo ikke alltid man trenger og kommentere, langt i fra ♥ Derfor synes jeg det var skikkelig herlig med ett sånt innlegg hvor jeg kunne bli litt kjent med dere også, og få ett innblikk av hva dere liker og vil ha mer av!

Det som troner øverst hos nesten alle som har lagt igjen kommentarer er disse 4 kategoriene : Videoblogg, interiør, mote og mat. Jeg kommer til å kjøre ett innlegg i hver kategori én gang i uken.

I tillegg vil dere ha litt mer av : Hverdagen, personlige og dype innlegg, reiser, kjærlighet, trening, sminke, hår, sang-videoer, venner og familie ♥

Som resultat av at jeg kjørte denne “Who are you” runden, har jeg nå klart å sette enda bedre rammer for hva bloggen skal inneholde, og det gjør meg veldig lettet! Ofte kan jeg bruke tid på å finne på hva jeg skal skrive om, men nå har jeg liksom faste kategorier som jeg skal levere hver eneste uke, så dette blir bra! Takk for all hjelp, og alle mulige utfordringer dere måtte ha : Tell me! Jeg synes “What I eat in a day” var supergøy, og kastet meg rundt med én gang. Jeg liker veldig godt å lage videoer, og etter nyttår er målet én i uken!

Det var forresten en som sa at jeg engasjerer mer når jeg er meg selv, og har det bra! Og at bloggen har tatt seg opp siden jeg ble sammen med Jørgen, og det er så fint og høre. Han gjør meg virkelig godt ♥

PicMonkey Collage-12Hehe, J med juleslips/props ( som pappa forøvrig har ønsket seg til helgens julebord) og med herlige ballonger fra festligeting ♥ De var så fine altså!

Nå er det nok jobb for idag, har noen klær som venter på å få bli vasket, samt to SKAM episoder jeg enda ikke har sett. OH JOY!

19 kommentarer
    1. Er så koselig med slike innlegg som dette <3 Viser at du setter pris på oss! Elsker å lese bloggen din, Lene. Er så superinspirerende å lese om både hverdag, kjærlighet og ikke minst videoblogger! Jeg er fast leser hver eneste dag, men tar meg selv i å glemme å kommentere.. Må bli flinkere jeg også!! Gratulerer så mye med deg og Jørgen også, kan se på lang avstand at han gjør deg til lykke-Lene <3 God klem!!

      1. Det gjør jeg virkelig, setter pris på dere altså. Tusen takk snille deg <3 Ja, han gjør meg til Lykke-Lene, hihi <3

    2. Så bra at vi også kan inspirere deg 😉 Jeg må innrømme at jeg kan bli flinkere til å legge igjen kommentarer og feedback, så det skal jeg! Må gi tilbake også når du gir så mye av deg selv 🙂 Gleder meg til videoblogg! 😀

    3. Kan du ikke skrive mer om helgas festligheter? 🙂 mere bilder. Blir så inspirert til å arrangere noe selv:)

      1. Hehe, jeg tok ikke så mange bilder – men skal absolutt skrive det ned på listen min her! Elsker å arrangere! 😀 Er så gøy! Og det er jo så mye man kan gjøre :-*

    4. Jeg burde også kommentere oftere, leser bloggen din hver dag nettop fordi du alltid er inspirerende og positiv til livet 🙂 Jeg likte også alle tipsene du hadde om parfyme, kjøpte to av de selv og en til en venninne nå i julegave 🙂 Så kom gjerne med litt duft inspo også innimellom 🙂 Glad på dine vegne for at du er glad og lykkelig om dagene 🙂 Hyggelig å lese at J gjør deg godt, stå på videre fine du 🙂 Varm god klem til deg ❤️

      1. Tusen takk snille deg 🙂 Mmmm den er så goood, er du ikke enig? 🙂 Hehe, han gjør meg godt <3 God klem!

    5. Du er herlig Lene❤️ Er også fast leser av bloggen din, alltid hyggelig å klikke innom bloggen din som en liten pause i hverdagen. Stor klem<3

    6. Hei Lene,

      Du legger frem dette med informasjon om leserne dine som noe du kun gjør av egen interesse. Er dette overhodet ikke noe du gjør for å kartlegge sponsorinnholdet ditt? Dersom det er slik at du gjør dette i samarbeid med sponsorer, bør du av etiske grunner opplyse leserne dine om det.

      I tillegg lurer jeg på hvordan du stiller deg til Sunn Fornuft-plakaten når du planlegger et innlegg som viser alt du spiser i løpet av en dag. Du er selvfølgelig klar over at det er mange svært unge jenter som leser bloggen din helt ukritisk, og blir påvirket av et tilsynelatende “perfekt liv”. Hva tenker du om at disse jentene skal lese og i neste rekke kanskje ønske å kopiere deg? Synes du det kan være problematisk?

      Hilsen Nora

      1. Hei Nora!

        For det første : Nå henger jeg virkelig ikke helt med, sponsorer? Hva har de med dette og gjøre? Dette er et personlig innlegg hvor jeg interesserer meg for hvem leserene mine er, skjønner ikke at du kan koble det opp mot sponsorer, her har du nok misforstått – og ikke lest bloggen min lenge nok til at du forstår hvem jeg er 🙂

        For det andre så støtter jeg absolutt Sunn Fornuft plakaten. Jeg er en fornuftig jente, som spiser sunn og normal mat, hvordan kan du mene at det skal påvirke unge jenter i negativ retning? Jeg vet meget godt hvilken påvirkningskraft jeg har for unge jenter, og heldigvis er jeg et sunt forbilde som kanskje kan styre de i riktig retning istedet for å lede de i feil 🙂

        Ha en nydelig dag!

    7. For et koselig innlegg! Det er jo nesten som en stor venninnegjeng inne her, på sett og vis. Koselig å se at vi alle kan inspirerende hverandre på ulike måter. Takk for at du er et lite og ikke minst fint pust i bakken mellom eksamener og annet hverdagslig mas! Stor klem <3

    8. Hei Lene =)
      Kan ikke du lage et innlegg om hva du ønsker deg til jul av kjæresten, familie og venner?
      Trenger noe tips.

      Stor happy-klem til deg.

      Stor klem.

    9. Jeg er en godt voksen dame som elsker input og inspirasjon fra dere unge! Tror nesten at jeg til og med holder meg litt ung på grunn av det… Jeg er en helt normal tante men med en utpreget nysgjerrighet som forer meg med kunnskap og idéer. Til å begynne med var jeg mest interessert i interiørinnleggene dine, Lene. Etterhvert har jeg blitt glad i å lese både dine filosofiske betraktninger og de glimtene du gir oss fra ditt liv. Og at du har funnet kjærligheten! Herlig! Ta godt vare på den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg