A beautiful day

Beskjed til mine søte lesere : Bloggen er helt KLIKKET, og jeg er så frustrert. Det er noen servere som er nede, og jeg har forsøkt å legge ut innlegg i 2 timer nå, men neiii – funker ikke 🙁 BUHU! Det går ikke ann å legge ut bilder, og hva er vel bloggen uten bilder . . .  SUKK. GOD MORGEN superstjerner, er dere oppe? Her kommer en liten morgenhilsen fra landet. I skrivende stund sitter jeg og Oda på kjøkkenet, jeg skal til å lage dagens frokost, og hun koser seg og ser på favorittserien på tv. Kvelden igår var bare perfekt! Startet med at veninnene kom på besøk og overrasket meg med den herligste bursdagsgaven. Så kastet vi oss i Jaquzzien, og ble sittende der med hvert sitt vinglass. Når vi var ferdige der, tok vi et aldri så lite mini vorspill på badet, hvor vi sminket og ordnet hverandre. Skikkelig jentekveld. Senere tok vi turen til en kompis av oss, og ble der ut i de sene nattetimer, mye latter, dans og sang. Koskos på bygda. En helt egen bildebok med gode minner og fine veninner. Åh, ble så rørt når jeg fikk den, de er så omtenksomme og snille, verdens beste jenter. Så fikk jeg kjempefin ring, og en skål som passer rett inn hjemme. Og jaggu er lørdagskosen også sikret. Herlige jentene mine! Drar snart tilbake til Ålesund, men først – kvalitetstid med Oda. Kjærlighet til alle! Hvilke planer har dere jenter idag da? Ett lite tips til handleglade jenter : Nelly har – 15 % på utvalgte produktet, kun idag!! MANGE fine produkter. Se utvalget her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg