Å bare være

Dette er så langt den beste ferien hittil i hele mitt liv. Maldivene har alt vi kan ønske oss! Det er så deilige å bare være. Bare være her, ikke tenke på klokken, ikke ha noen rutiner, bare gjøre akkurat det som passer oss. Vi har ikke stresset med noe siden vi kom hit, og vi har det helt ubeskrivelig deilig. Idag har solen tittet frem, så vi brukte hele formiddagen på å være på terrassen her, sole oss, slappe av – og selvfølgelig bade MASSE! Vi har jo sett hai her tidligere, men det er bare når de blir matet. Tidligere idag snorklet vi fra vannvillaene og over på en strand her borte, og når jeg skulle gå i land, så var det jaggu meg en babyhai rett ved siden av beina mine! Jeg fikk jo (selvfølgelig) panikk, og ropte HAAAAAI! (Haha, uuuuff.. De er jo ufarlige) Sprang inn på land og lot stakkars Rolf Ivar være igjen i vannet, han hørte ikke hva jeg ropte så han skjønte jo ingenting stakkar. Fine øya! Her har vi nytt store deler av dagen. Kan det bli mer fantastisk? Fine fiskene! Og til slutt, vannvillaene på rekke og rad. Ytterst ligger “The Presidental villa” det er til og med porter slik ingen kan se inn . . Tenkte vi skulle snorkle oss en “tilfeldig” tur bort for å se hvor nydelig de har det. . Vet ihvertfall at de har eget basseng, butler and you name it. Etter mange timer bading og litt soling tok vi en buggy bort til østsiden av øya for lunsj, så dro vi tilbake til vestsiden for å ta en drink i solnedgang på den ene strandbaren her. . Herligere kan det vel ikke bli?! Ikveld skal vi på steaknight på en restaurant som heter Umami! Spennende. Selv om vi egentlig liker best å dine-in. Det gjorde vi forresten også igår, da vi ikke orket å gå noe sted. Foruten at vi tok oss en sykkeltur i mørket! Sååoo romantiiisk assa! Håper mine fine lesere har det knall hjemme i Norge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg