9th floor

Åh dere, igår skjedde det noe virkelig hyggelig ♥ Jeg har jo vært i Oslo i snart ett år nå, og trives veldig godt med det. Jeg holder jo en hårfin balanse mellom Ålesund og Oslo, og har det kjempefint sånn som ting er. (Selv om jeg gjerne skulle hatt kjæresten sammen med meg 24/7) Elsker leiligheten min her i Oslo over alt på jord, men det er jo litt ensomt til tider når kjæresten ikke er her. Så igår.. Fikk jeg meg roomie!! 1 september flytter jeg inn sammen med min beste venninne Malene! Ihi! Jeg er SÅ glad! Tenk å dele leilighet sammen med en så god venninne. Tenker bare på alt det hyggelige vi skal gjøre sammen – skravle fra morgen til kveld, le sammen, lage middager sammen, pusse tennene sammen, se film sammen, være trygge sammen. Alt det fine. I tillegg så kommer jeg til å dra hjem til min elskede kjæreste like ofte som jeg gjør idag. Så da har jeg selskap både her, og der! Helt perfekt i mine øyne, og så koselig. Jeg flytter ikke lange veien. Kun én etasje ned! Trives så utrolig godt på Tjuvholmen, og vil aldri bo noe annet sted. Fikk nyss om en leilighet i 9 etg, i samme bygg – og igår var vi på visning. Få timer etterpå bestemte vi oss! Hurra!! Den er 70 kvm, stor stue, 2 soverom, ett mini walk-in closet, stor terrasse, nydelig utsikt – lys og så fin! Rett frem til høyre planlegger vi spisestue. Stor deilig stue! Og se terrassen, gleder meg til å tilbringe utallige sommerdager der. Kjøkken, og inngang til soverom og walk-in closet This is where the magic happens! Soverommet mitt, med verdens herligste utsikt! Og til slutt : The view Tror dere vi kommer til å kose oss eller? I tillegg ligger den ytterst i bygget, mot Olivia, BAR, Bølgen og Moi, og vi har superfin utsikt utover Bygdøy og den biten. I tillegg ligger den litt mer skjermet for naboene enn den jeg har idag. Så dette skal bli så fantastisk. Hva synes dere? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg