95 % ferdig

MANDAG hei! Så gøy at dere likte vlogen min fra i går, det setter jeg veldig stor pris på ♥ Og så liker jeg at det er mer engasjement her inne om dagen – det gir meg så mye! Idag er en spennende dag, flyttebilen kom klokken 08 og nå har vi fordelt alt der det skal være. Det meste er satt i boder enda, og det mest nødvendige er satt inn i leiligheten. Leiligheten er jo ikke helt ferdig enda, så jeg vil ikke dra inn alt mulig rask før jeg har steder å oppbevare det. MEN! I natt er min første natt imitt nye krypinn, åh det føles så godt! Jeg kan nesten ikke vente med og komme meg hjem i kveld. Dere vet den deilige følelsen av å pakke litt ut, sette litt på plass, dille og dalle. Og så første natten a, yey!

Noen ting må ventes på fortsatt- men jeg synes litt av kosen og sjarmen faktisk er å bo er når ting ikke er helt på plass jeg. Sengen kommer ikke før om 3 uker, det mangler dører, vasker til begge badene, dusjdør og glassvegg samt et stort speil som skal opp på kjøkkenet. Garderobe har jeg ikke fått bestilt enda – men det kommer jo på plass etterhvert. Ikke har jeg et eneste møbel heller, men jeg har madrass! Kjøkken har jeg, varmtvann, badekar, jadda – dette blir skikkelig KOS fremover. Så kan jeg glede meg over hver gang noe kommer på plass.

Igår var jeg og Renate i leiligheten og ryddet ut alt skrot, samt vasket ned. Det er varme på og det lukter så friskt og godt, og NYTT! Så spiste vi pizza på gulvet, hehe.. I kveld tror jeg at jeg skal lage mitt første hjemmelagede måltid hjemme, til tross for at det mangler både benkeplate,og vask samt noen fronter til kjøkkenet. Men det kommer imorgen allerede!

Senere idag skal jeg på Ikea, for å kjøpe inn litt nødvendigheter. Renate foreslo å kjøpe sakkosekker i stuen til sofaen kommer og pappa foreslo klappstoler (eller campingstoler som han så fint sa, hehe søøt) – så det skal jeg gjøre! Gud- jeg er så glad at dere aner ikke. Endelig! Og den følelsen jeg har når jeg er der, jeg bare elsker leiligheten, atmosfæren, beliggenheten, nabolaget. Kriblinger i magen altså. I dag er det lov å være litt stolt.

Dere skal selvsagt få se mer etterhvert! Når ting blir klart, men i mellomtiden ei litta sniktitt!

Nå så rommet litt kort ut, hehe – det er ikke det altså. Her ser dere litt av kjøkkenøya samt spiseplassen, kjøkkenet blir liksom “the social room.” Hvor jeg kan lage mat mens gjestene sitter og koser seg, sosialt og koselig. Lamper og lys har jeg fått og kakkelovnen er klar også ♥ Listene skal bli like lyse som gulvet etterhvert! Gleder meg så til møblene kommer, men i mens skal jeg kose meg med det jeg har! Jeg gleder meg liksom allerede til å vaske klær her jeg, hehe! Smågleder i hverdagen.

Stor klem fra en glad jente!

42 kommentarer
    1. Er veggene litt grønne? Eller er det bare lyset? Kult i såfall. Digger at du kjører din egen stil og ikke alle andres…som mange gjør! Bor i hus selv, men fikk nesten lyst på leilighet igjen nå…med stukkatur og det hele. Nydelig! Gratulerer!!

      1. Hei, det er bare filteret som er brukt på bildet som har litt blått i seg 🙂 De er helt hvite! Hehe jaaa gøy og gjøre noe annet! Stoor klem 🙂

    2. Hei Lene, hvordan gikk det med madrass-søket? Jeg leter etter akkurat samme madrass som du skrev om tidligere, men er så usikker på de futon madrassene på StyleHouse… Hva endte du opp med?

    3. Gleder meg sånn til å se resultatet:) må bare si for en artig video i forrige innlegg, håper virkelig det kommer flere! du har den evnen til å få folk glade bare å se på deg<3 hvor er forresten den svarte genseren du hadde på deg under den "leopard" pelsjakka fra?

      1. Hei! Åh så herlig tilbakemelding, tusen takk! Var så gøy å lage den også 🙂 Koselig at du synes det, takk! Den er fra HM trend 🙂

    4. Hei Lene,

      Ser du har fått flott marmor benk/bord på plass, har du tips til hvor/hvem man bør bestille det gjennom for å få en god pris?

    5. Kjempefin leilighet. Fantastisk gulv. Og fint og lyst.

      Gleder meg til å se smijernsveggen. Hvor har du bestilt denne?

      Vis mer bilder da, og kos deg!!!!

      1. Hei, tusen takk – veldig fornøyd! <3 Den er bestilt, men leveringen tar litt tid. Fra Elvebyen Eiendom 🙂 Er ikke så mye å vise enda, men når ting er oppe og går skal dere selvsagt få se mer! Klem

        1. Takk for svar. Har bestilt smijern til leilighet i Krydderhagen som er ferdig om ett år. Tok tilvalg på gulv, maling og smijernsdør etter inspirasjon fra deg.

          Se lekker leilighet på YouTube «Bygdøy alle 45». Den tror jeg du vil like Lene!!! Klem

    6. Åh for et nydelig utgangspunkt! Blir spenennde å følge videre hvordan du innreder den. Jeg har også en leilighet med kakelovn, det er så koselig og fint:)

    7. Så utrolig fint !! Gleder meg til å se møblene!
      Kan du sende link til hvor du har kjøpt den flos lampen ? <3

    8. Hei 🙂

      Jeg og samboeren har kjøpt hus, og skal snart flytte inn, i tillegg har vi 8 års dag i dag, og i den anledning ville jeg gi oss noe fint som et minne.
      Den nøkkelringen fra LV som du har kjøpt er perfekt, ‘en jeg lurte på hva prisen på noe slikt ligger på? 🙂

        1. Talk for svar! 🙂
          Det er liksom en fin ting som symboliserer hele greien med eget hus sammen, så det var virkelig en god idé, takk! Gleder meg til mer oppussings- og interiørposter. Trenger inspirasjon! Hehe 🙂 god helg

    9. Hei

      Herlig leilighet, elsker benkeplatene så takker for inspirasjon!

      Er det ikke mye trinnlyd i de gml leilighetene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg