9. desember

Nå sitter jeg her å gafler i meg ostesmørbrød, kom nettopp hjem fra jobb – og om en knapp halvtime skal jeg til negledamen igjen for å freshe opp neglene til julebordet. Deretter er det rett på zumba, blitt helt hektet jeg nå. Det er så ufattelig gøy, nå har jeg endelig lært meg litt salsa moves, wi!
Jeg går til Marianne for å fikse neglene, og så er det rett på zumba med Roberta – alt i samme lokale – genialt.

Vi snakkes senere i kveld. Gleder meg til senere, da skal jeg pusle litt på kjolen jeg skal ha i helgen, hurra!
Hei julekalender! Det er ikke noe oppi den da.. Hint hint elskling..


Outfit fra BIK BOK / smykke Cubus / Sko Nelly.

Jeg elsker disse skoene, de er så lette på foten, og veldig gode å gå i, faktisk.
Jeg har ventet og ventet på at de skal komme inn igjen i beige, så om noen av dere har ett par i 36 som er for lite eller for stort, vil jeg VELDIG gjerne kjøpe de.. Hihi. Let me know..


Vil vil vil vil ha de i beige.. Suuuukk..

Puss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg