8. plass!

Wiii, så utrolig gøy!! Tusen takk for at dere følger meg, det setter jeg kjempestor pris på.
Hva skulle jeg gjort uten dere?

Jeg har forresten en snilling som holder på å lage nytt design til meg.
Så nå skal jeg få samlet alle oppskriftene mine, outfitene mine osv på en plass.. Det blir bra. Enklere for dere også. Vil jo gjerne at dere fortsetter å følge meg, så litt oppfriskning er på sin plass.

Idag har vi bestillt billetter til RIHANNA konserten!! HURRA, ah som jeg gleder meg, det blir en konsert uten like. 15 jenter på tur, hoho! Rihanna er min absolutte favoritt, digger henne! Hørte rykter om at billettene ble utsolgt på 3 (!) minutter?! Noen andre som sikret seg billetter eller? Takk gud for at jeg har fantastiske veninner som bestillte for meg. I love you girls.


Chill mandag.
Elsker denne genseren fra Westhill Redbirds. Koster kun 199,-
Finnes i lysblå, offwhite grå og mørkblå.
Converse fra Urban.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg