5 x fallfavourites / shoes


ANNONSE I SAMARBEID MED DIN SKO

Hei dere, håper høstdagene behandler dere fint om dagen! Jeg har satt sammen en liten vlog til dere hvor jeg har stylet 5 forskjellige par med sko til 5 høst antrekk. Sko til alle anledninger, både med og uten hæl.

Pris på de forskjellige skoene finner du på denne siden – og her er alle mine 5 favoritter samlet på én gang ♥ Bli medlem i medlemsklubben FEETFIRST Friends tom. 1.oktober (søndag) – så får du 20% avslag på et kjøp + fri frakt. Yay! Og husk og følge Dinsko på instagram for inspirasjon og nyheter!

Fin torsdag til dere, nå skal jeg møte McKenzie å ta bilder! Så gøy!

14 kommentarer
    1. Hei! Hver gang jeg skal klikke meg inn på bloggen din kommer det opp «Dette nettstedet kan gi seg ut for å være «Leneorvik.no» for å stjele informasjon om deg eller betalingskontoene dine. Du bør gå tilbake til forgje side.» Under kommer det opp en knapp hvor det står «gå tilbake» så jeg kommer meg ikke inn på bloggen din på safari, men må klikke meg via linker for å komme inn. Har sendt deg et screenshot på DM instagram. Håper det løser seg 🙂

    2. Du stråler og sprer glede Smile ditt smitter. Et eller flere av de skoene må det investeres i. Hva heter sangen i videoen? Ha en fin helg! God klem<3

    3. Hei, så fine sko og fin video! 🙂
      Eg lurer på hvordan de flate overknee støvlettene er i størrelsen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg