5 th Avenue.

God morgen, god morgen kjære lesere! Tusen takk for at dere følger bloggen min, selv om jeg ikke oppdaterer så ofte som jeg pleier. Det setter jeg veldig pris på.

Nå sitter jeg her i solskinnet og koser meg på morgenkvisten, idag blir en ekstra varm dag kjenner jeg.. Her ligger mellom 35-40 grader hver dag, men heldigvis blåser det mye her.. Visst ikke hadde vi nok ikke klart og ligget og solet oss om dagene. I dag blir det vel også bare og slappe av med bassenget og stranden, herlig det første dagene på ferie. Men etterhvert skal vi nok bevege oss ut på ett par utflukter.


Disse ligger rundt om kring på hotellområdet … HYL. Men de er visst ikke farlige……

AWH… Herlig.

I går var vi forresten inne i Playa del Carmen, hvor vi gikk gjennom hele 5 th Avenue, som er "møtepunktet" i Playa. Gaten tok jo ALDRI slutt, hihi. Butikker, barer og restauranter, og en FORFERDELIG varme. Vi måtte inn på annenhver butikk for å få litt aircondition. Hehe.. Men koselig var det, elsker mye folk, liv og røre. Da vi kom tilbake til hotellet, gikk vi på et utrolig bra danseshow, og koste oss med hver sin drink. Lovelife.


Her er også en krabat som tusler rundt på hotellområdet.. Merkelig sak.


Having fun in the liquor store!


Hehe, turisten Lene må jo ta bilder av "alt…"


Hallo skorpion..


SØTESTE boden jeg har sett. Hihi, skikkelig Mexicansk.


Så avsluttet jeg kvelden med denne saken.. mmmm..

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg