5 summer favs

Processed with VSCO with a5 presetJa nå måtte jeg bare vise frem disse favorittene som ble med meg hjem her om dagen! Elsker Birkenstock, og enda mer når jeg så de var kommet i nytt design, og annen kvalitet. Altså, kvaliteten på de andre er nok bedre, men synes disse her var så nette og litt mer edgy! 399,- pr par så ikke ille pris heller ♥ Og adidas sandalene da, dødskule – I just love it! I tillegg fant jeg en enkel hatt til stranda som jeg synes er kjekt å ha, og mitt nye favorittbelte som jeg viste dere på video i går. 5 fine favoritter (og en favorittplante da.. Måtte lage litt tropisk stemning vet dere, hehe..)

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetSandaler fra Nilsson Shoes // Hatt H&M – Belte Louis Vuitton

Håper lørdagen deres er fin ♥ Jeg skal snart ut i solen og spise middag med Henriette, og senere i kveld kommer jentegjengen hit! Gledings! Er så fint vær vet dere, så har ikke ro i kroppen til og ikke gjøre på noe! MÅ GJØRE PÅ NOE, hehe.. #rastløs!

16 kommentarer
    1. Hei! Når du setter på vippeextentions, hvilken lengde bruker du å ha da? Og bruker du 3D vipper eller vanlig? :):) Det der så naturlig og fint ut på deg!!

    2. Hvor er adidas-sandalene fra?
      Kjolen du brukte på vloggen i går fra h&m, vet du om den kan kjøpes på nettbutikken deres?

    3. Må bare si at bloggen din har blitt så mye mer ‘levende’ etter at du begynte med videoblogger og video på snapchat! Utrolig hyggelig å bli bedre kjent med deg gjennom de. Det er et deilig avbrekk fra de ‘perfekte’ bloggene, med masse humor og personlighet. Håper du fortsetter med det 🙂

    4. Enig med Kristine over her! Bloggen din er så bra om dagen, og det er så gøy å følge deg på Snapchat! Fortsett med den gode jobben du gjør, du klarer virkelig å vise den” virkelige” Lene 🙂

    5. Hva skjer med deg og Gard egentlig? Er du ikke alltid uten han? Bare virker som du fester og reiser mye uten din kjære..?

      1. Skjer det noe med oss? 😀 Nei jeg er definitivt ikke alltid uten han, vi bor jo sammen! 🙂 Han er i Bergen, og da er det ganske naturlig at jeg gjør mine egne ting 🙂 Grunnen til at jeg reiser uten han er fordi han ikke har ferie, som også er en naturlig! No worries <3

    6. Mystoryen din gav meg akkurat den inspirasjonen jeg trengte for å komme meg på trening idag, samt satte den en liten demper på flauheten etter å ha gjort samme karaffelkrise selv – tusen takk for det, du er herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg