5 januar

Hei ♥ 5 januar – og jeg skal med hånden på hjertet si at de 4 første dagene av det nye året kan dere få gratis av meg! Haha! Jeg har ikke hatt en veldig bra start på året – men likevel er jeg ved veldig godt mot! Jeg er blid og fornøyd, fordi jeg vet at det bare kan gå oppover fra nå av. De fire siste dagene har jeg hatt og fortsatt har det legen mener er streptokokker. Oh boyyyy. Jeg har aldri hatt så vondt i halsen noen gang jeg. Nå får jeg endelig antibiotika så jeg føler meg bedre idag, wuhu!

Ellers så føles det ut som jeg har en eller annen “off” button i meg om dagen – vanskelig å forklare for den har bare kommet av seg selv. De tingene som har påvirket meg negativt i 2018 har liksom  bare helt sluppet taket uten at jeg kan forklare hvorfor. Ofte grubler man jo, og plages av ting som man ikke får ut av hodet, og lar dette ta alt for mye fokus av hverdagen – men nei. Ingen av de tingene påvirker meg mer! For en deilig følelse. Jeg tror jaggu meg jeg har startet det nye året med blanke ark på ekte.

Jeg er lett til sinns, glad, rolig, og koser meg så mye til tross for at formen ikke er på topp så er det nesten som om at det å være hjemme alene er det beste i hele verden. Ser filmer og koser meg under pleddet, lager deilig mat og bare nyter det! Jeg håper dere har en fin og positiv opplevelse av de første dagene i 2019. Ikke la destruktive ting eller mennesker fra 2018 henge igjen i 2019. IT DOESN`T FIT INTO OUR NEW YEAR! <3

Idag er det lørdag og jeg gjør det beste jeg vet. Kaffe i sengen med musikk og macen. Så deilig ♥

Nyt denne deilige lørdagen ♥ PS, det sengetøyet her fra Calvin K er bare det diggeste noensinne! Jeg så de hadde en jersey-variant på H&M Home til en billigere penge, føltes veldig digg det også, bare et tips. LOVE

12 kommentarer
    1. Håper streptokokkene gir seg snart:) Det er så vondt!
      Jeg liker så godt innleggende dine med litt mer substans, hvis du skjønner. Som dette og et par andre etter nyttår. Forstår veldig godt ønsket om å ikke være privat på bloggen. Men personlig håper jeg du fortsetter å være. Liver går opp og ned for alle, og du er flink til å sette ord på ting og reflekterer på en fin måte. Følger deg helt på tankene dine rundt både vanskelige tider som har vært, og hva som skal til for å få det bedre:) 2019 blir så bra!

      1. Tusen takk for så fin tilbakemelding Lina, det betyr mye! Jeg liker å dele – selv om jeg ikke liker å være privat. Men godt å sette ord på ting i blant. Stor klem til deg og takk som følger <3

    2. Masse god bedring til deg! Det virker som at du på rett vei inn i 2019, det er så viktig å gi slipp på det som er dårlig. Jeg har hatt noen kamper selv på det området men det føles så godt å gi slipp og fokusere på det som er bra. Utrolig bra innlegg her om dagen hvor du skriver om akkurat dette. Jeg liker veldig godt bloggen din og gleder meg til å følge deg videre<3 God helg!

      1. Hei Charlotte, så deilig!! Det er så viktig. FÅ DET BORT og bruk energi på det som gir energi!! <3 🙂 God uke til deg <3

    3. Hei Lene!

      Okay, jeg er ikke er person som normalt følger så mange eller er innom blogger, men det er noe med deg som gjør meg glad og interessert i å lese å følge deg! En ting som jeg er innom å sjekker innimellom er hår og make up tips fra deg for du er jo en sparkeling dame! Jeg elsker sparkels meeeeeen har mistet litt piffen! Kunne du laget et nytt oppdatert make up innlegg med produkter og tips? Du gløder jo som aldri før og det har jeg lyst til og!

      Cecilie ❤️

      1. Hei Cecilie 🙂 Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk 🙂 Håper innlegget fra i går passet bra 🙂 Bare å spørre om det er noe annet <3 KLEM

    4. God bedring <3 Kan jeg spørre hvor lenge de plantegreiene du har i bakgrunn varer? De er så lekre!

      1. Penicilinen dreper bakteriene relativt raskt. Så ble frisk av streptokokker etter en dag 🙂 Meget effektivt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg