5 favorittoutfits

Dere husker vel at Nelly sitt høstsalg startet for en stund tilbake? Nå har de fylt på med over 1000 godbiter, samt satt mye av det ned til hele -85%. Og det tenkte jeg at jeg måtte tipse dere om. Det oppdaterte salget finner dere her. Jeg har lagt mine salgsfavoritter i Lenes Nellyshop, så om dere vil ta en titt på hva som er mine salgsfavoritter/ og favoritter til normalpris, kan dere gjøre det ved å klikke dere inn her ♥ Salget byr som sagt på mange godbiter, her er mine 5 favorittoutfits fra salget // 1. Laidback, ut med jentene midt i uken :   Smykke / Skjørt / Tshirt / Veske / Heels 2. Ut på byen : Sko / Veske / Kjole / Smykke 3. Hverdagscomfy : Joggesko / Genser / Jakke / Jeans / Skjerf 4. Ut på byen : Clutch / Heels / Jakke / Kjole 5. Høstantrekk : Jakke / Boots / Genser / Smykke / Skinntights (adlinks) Noen antrekk som falt i smak?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg